روایتی از زندگی شهید علیرضا معصومی‌گودرزی + فیلم
کد خبر: 4049982
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

روایتی از زندگی شهید علیرضا معصومی‌گودرزی + فیلم

برنامه‌ «روایت عاشقی» در سحرگاه پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان به روایت زندگی شهید علیرضا معصومی‌گودرزی پرداخته است.

شهید علیرضا معصومی‌گودرزی بسیج رسانه استان لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «روایت عاشقی» با موضوع شهدای استان لرستان و کشور کرده است.

در این برنامه که با همکاری کمیته شاهد و ایثارگر کنگره ملی شش هزار و 544 شهید استان لرستان، بسیج رسانه لرستان و محسن مرادی، فیلمساز و کارگردان دفاع مقدس لرستانی تهیه شده است، هر سحر از ماه مبارک رمضان یک شهید از شهدای دوران دفاع مقدس در قالب بیان خاطراتی از زبان والدین و خانواده شهدا معرفی می‎‏شود که در سحرگاه پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان روایتی از زندگی و شهادت شهید علیرضا معصومی‌گودرزی نقل شده است.

مادر شهیدعلیرضا معصومی‌گودرزی با اشاره به اخلاق حسنه فرزندش، گفت: وقتی علیرضا در جبهه به شهادت رسید در مراسم او پیره‌زنانی می‎آمدند و خیلی برایش گریه می‎کردند و می‎گفتند این شهید همیشه به ما کمک می‎کرد.

وی با بیان اینکه علیرضا با ایمان و باخدا بود، افزود: وقتی خرمشهر مورد تهاجم دشمن قرار گرفت و بعضی از ساکنان خرمشهر به عنوان جنگ‌زده به شهرستان دورود آمدند، علیرضا خیلی به آنها کمک می‎کرد و اگر در منزل نان، غذا و یا وسیله‌ای داشتیم زود آن را می‌برد و به جنگ‌زده‌ها می‎داد و می‌گفت این‌ها تمام زندگیشان را گذاشته‌اند و به اینجا پناه آورده‌اند.

این مادر شهید اضافه کرد: علیرضا آن‌قدر به فکر جنگ‌زده‌ها بود که حتی لباس‌های تنش را هم به آنها داده بود.

انتهای پیام
captcha