آموزش انگلیسی با عطر قرآن
کد خبر: 4050252
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷

آموزش انگلیسی با عطر قرآن

مؤسسه بین‌المللی ائمة الهدی(ع) با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای تهران به عرضه طرح تخفیف طلایی آموزش زبان انگلیسی با طعم قرآن اقدام کرده است.

آموزش انگلیسی با عطر قرآنحسین رادمرد، مسئول مؤسسه بین‌المللی ائمة الهدی(ع) در غرفه نشر دیجیتال و کتب دینی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه طرح تخفیف طلایی آموزش زبان انگلیسی با طعم قرآن برای علاقه‌مندان به یادگیری قرآن عرضه شده و شامل تخفیف 85 درصدی است.

رادمرد تصریح کرد: این طرح شامل آموزش کاربردی الگوهای گرامری، آشنایی با فنون درک مطلب، آموزش هزار واژه کاربردی، فایل پیش‌نیاز گرامر مقدماتی است که در 75 فایل آموزشی در قالب سوره زمر ارائه شده است.

مسئول مؤسسه بین‌المللی ائمة الهدی(ع) همچنین بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت گروه آموزشی وایت برد به نشانی «Wboard.ir» نسبت به خرید این پکیج با دو شیوه دانلودی و ارسال با فلش اقدام کنند.

حسین رادمرد در ادامه با اشاره به دیگر طرح‌های مؤسسه یادآور شد: این مؤسسه با طراحی سایت «اسلام پلاس»(islamplus.net)، زیبایی‌های معارف نورانی قرآن و اهل بیت(ع) را در عرصه بین‌الملل ارائه کرده و تاکنون 7 هزار حدیث در این راستا ترجمه و در سایت بارگذاری شده است.

وی افزود: طرحی به نام حدیث آف لایف(سبک زندگی اسلامی) به زبان عربی، انگلیسی و فارسی نیز داریم که قرار است اپلیکیشن آن در نمایشگاه رونمایی شود.

رادمرد همچنین بیان کرد: احادیثی که رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) در قالب درس خارج فقه با موضوع سبک زندگی اسلامی ایراد کرده‌اند، در این طرح گلچین و بخش‌بندی شده است.

آموزش انگلیسی با عطر قرآن

وی اظهار کرد: چهل حدیث سبک زندگی، چهل حدیث حیات معنوی و چهل حدیث حیات اجتماعی از دیدگاه اسلام نیز کلیپ‌حدیث‌های تولید شده است که در سایت اسلام پلاس بارگذاری شده است.

مسئول مؤسسه بین‌المللی ائمة الهدی(ع) در پایان گفت: کتاب «دختری مبارز با 27 سال سن» شامل زندگینامه حضرت معصومه(س) و «کودک پادشاه» با موضوع تربیت کودک نیز در سایت ائمة الهدی(ع) بارگذاری شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

گفتنی است، بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران با شعار «قرآن؛ کتاب امید و آرامش» از دیروز، 27 فروردین‌ماه در مصلای تهران آغاز شده است و تا نهم اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه دارد.

این نمایشگاه در ۴۵ بخش و ۴۰ هزار مترمربع وسعت هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ میزان شهروندان است.

همچنین به موازات نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی قرآن کریم نیز به نشانی iqfa.ir برپا شده است.

آموزش انگلیسی با عطر قرآن

خبرنگار: روح‌انگیز انوشی

انتهای پیام
captcha