روایتی از زندگی شهید مفقودالاثر محمدحسین کیانی‌نژاد + فیلم
کد خبر: 4050309
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

روایتی از زندگی شهید مفقودالاثر محمدحسین کیانی‌نژاد + فیلم

برنامه‌ «روایت عاشقی» در سحرگاه شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان به روایت زندگی شهید مفقودالاثر محمدحسین کیانی‌نژاد پرداخته است.

شهید مفقودالاثر محمدحسین کیانی‌نژاد بسیج رسانه استان لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «روایت عاشقی» با موضوع شهدای استان لرستان و کشور کرده است.

در این برنامه که با همکاری کمیته شاهد و ایثارگر کنگره ملی شش هزار و 544 شهید استان لرستان، بسیج رسانه لرستان و محسن مرادی، فیلمساز و کارگردان دفاع مقدس لرستانی تهیه شده است، هر سحر از ماه مبارک رمضان یک شهید از شهدای دوران دفاع مقدس در قالب بیان خاطراتی از زبان والدین و خانواده شهدا معرفی می‎‏شود که در سحرگاه شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان روایتی از زندگی و شهادت شهید مفقودالاثر محمدحسین کیانی‌نژاد نقل شده است.

مادر شهید مفقودالاثر محمدحسین کیانی‎نژاد که 34 سال است چشم‎انتظار آمدن فرزندش است و همواره چشمانش به در خیره مانده است و به دنبال ردی از فرزند شهیدش است، گفت: محمدحسین به نیازمندان و پیرزنان و پیرمردها تا جایی که در توانش بود کمک می‎کرد.

وی افزود: وقتی محمدحسین به جبهه رفت خیلی کم برای مرخصی به خانه می‎آمد گاهی اوقات دو یا سه ماه ‌یک بار به مرخصی می‎آمد و در کارهای کشاورزی به پدرش کمک می‎کرد.

این مادر شهید با بیان اینکه فرزندم محمدحسین خیلی انسان با محبتی بود و با همه رفتار خوبی داشت، ادامه داد: وقتی که فرزندم مفقودالاثر شد پدرش چندین بار برای پیدا کردن رد و اثری از او به خرمشهر و آبادان رفت اما خبری نشد تا اینکه دو سال بد از مفقود شدن محمدحسین، پدرش هم سکته و بعد از مدتی فوت کرد.

انتهای پیام
captcha