قرآنی‌سازی خانواده ایرانی محوری‌‌ترین رویکرد نمایشگاه قرآن است
کد خبر: 4051276
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
وزیر ارشاد در پاسخ به ایکنا:

قرآنی‌سازی خانواده ایرانی محوری‌‌ترین رویکرد نمایشگاه قرآن است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه قرآن در پاسخ به پرسشی مبنی بر ظرفیت نمایشگاه قرآن در جهت قرآنی‌سازی خانواده ایرانی گفت: قرآنی‌سازی خانواده ایرانی محوری‌ترین رویکرد نمایشگاه قرآن است.

قرآنی‌سازی خانواده ایرانی محوری‌‌ترین رویکرد نمایشگاه قرآن استبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز چهارشنبه 31 فروردین ماه همزمان با پنجمین روز برگزاری بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی‌(ره) حضور پیدا کرد و از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی این بازدید و در گفت‌وگو با ایکنا؛ در پاسخ به سؤالی مبنی بر ظرفیت نمایشگاه قرآن کریم در جهت قرآنی‌سازی خانواده و جامعه ایرانی گفت: به حمدالله نمایشگاه امسال با این رویکرد شکل گرفته است. در حقیقت نمایشگاه قرآن کریم یک نمایشگاه خانواده‌محور است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه مردم به همراه خانواده خود حضور پیدا می‌کنند، گفت: این حسن بزرگ بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که در بخش‌های مختلف به حضور خانواده‌های محترم ایرانی اندیشیده شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: امیدواریم با تجربه خوبی که امسال به دست آورده‌ایم بتوانیم این رویکرد را تقویت کنیم.

قرآنی‌سازی خانواده ایرانی محوری‌‌ترین رویکرد نمایشگاه قرآن است

وی با حضور در غرفه ایکنا در گفت‌وگو با محمدحسین حسنی، مدیرعامل این رسانه ضمن پرسش و پاسخ در خصوص فعالیت‌های ایکنا از رویکرد فعالانه این رسانه در سطح بین‌المللی و فعالیت زبان‌های مختلف این خبرگزاری ابراز خرسندی کرد.

همچنین، همزمان با شب‌های مبارک رمضان، بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با شعار «قرآن؛ کتاب امید و آرامش» متشکل از ۴۵ بخش در فضایی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع از شبستان مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تا جمعه ۹ اردیبهشت‌ماه پذیرای علاقه‌مندان کلام وحی است.

انتهای پیام
captcha