ایکنا به توسعه فرهنگ قرآنی در جنوب شرق آسیا توجه کند
کد خبر: 4051544
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
استاد عبایی:

ایکنا به توسعه فرهنگ قرآنی در جنوب شرق آسیا توجه کند

استاد و پیشکسوت قرآنی کشورمان با حضور در غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن گفت: توجه به توسعه فرهنگ قرآنی میان مردم جنوب شرق آسیا دارای اهمیت ویژه‌ای است.

توجه به توسعه فرهنگ قرآنی در جنوب شرق آسیابه گزارش خبرنگار ایکنا، عبدالرسول عبایی از اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشورمان از جمله بازدیدکنندگان ششمین روز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بود. او ضمن حضور در غرفه ایکنا گفت: ایکنا سعی کرده است با ابتکارات و با هزینه اندک به این جایگاه فعلی خود برسد.

وی خطاب به مسئولان ایکنا گفت: توجه به توسعه فرهنگ قرآنی میان مردم جنوب شرق آسیا دارای اهمیت ویژه‌ای است و زبان‌های مالزی و اندونزی و به ویژه توجه به لهجه‌های مختلف کشورهای عربی مهم است.

استاد عبایی با تأکید بر ضرورت ارتباط مستقیم با سایر کشورها در نشر آموزه‌های قرآنی به ویژه با سازمان جاکیم مالزی بیان کرد: هرچه برای خدا و خالص لله باشد، رشد پیدا می‌کند و قطعا خداوند نیز شما را یاری می‌کند و برای اعتلای قرآن در همه گروه‌ها با منش‌های مختلف تلاش کنید تا ان‌شاءالله همه در آموزه‌های قرآنی ذوب شوند.

یادآور می‌شود، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۲۷ فروردین‌ به مدت دو هفته در مصلای تهران پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود. این نمایشگاه در ۴۵ بخش و ۴۰ هزار مترمربع وسعت هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ میزان شهروندان است.

همچنین به موازات نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی قرآن کریم نیز به نشانی iqfa.ir برپا شده است.

انتهای پیام
captcha