«روایت عاشقی» از زندگی شهید رشید سپهوند می‌گوید + فیلم
کد خبر: 4052533
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹

«روایت عاشقی» از زندگی شهید رشید سپهوند می‌گوید + فیلم

برنامه‌ «روایت عاشقی» در سحرگاه بیست‌وچهارمین روز از ماه مبارک رمضان به روایت زندگی شهید رشید سپهوند از زبان مادر این شهید والامقام پرداخت.

 شهید رشید سپهوند به گزارش ایکنا از لرستان، بسیج رسانه استان لرستان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «روایت عاشقی» با موضوع شهدای استان لرستان و کشور کرده است.

در این برنامه که با همکاری کمیته شاهد و ایثارگر کنگره ملی شش هزار و 544 شهید استان لرستان، بسیج رسانه لرستان و محسن مرادی، فیلمساز و کارگردان دفاع مقدس لرستانی تهیه شده است، هر سحر از ماه مبارک رمضان یک شهید از شهدای دوران دفاع مقدس در قالب بیان خاطراتی از زبان والدین و خانواده شهدا معرفی می‎‏شود که در سحرگاه بیست‌وچهارمین روز از ماه مبارک رمضان روایتی از زندگی شهید رشید سپهوند نقل شده است.

مادر شهید رشید سپهوند در بیان خصوصیات اخلاقی فرزندش، گفت: رشید بسیار بچه با محبتی بود، به افراد ناتوان و پیر و سالخورده کمک می‌کرد.

وی افزود: هر وقت در خیابان پیرزن و یا پیرمردی را می‎دید او را سوار موتورش می‎کرد و به مقصد می‎رساند از این‌رو هر کسی از همسایگان، اقوام و آشنایان من را می‌دید از خوبی رشید تعریف و برایش دعای خیر می‌کرد.

این مادر شهید با اشاره به علاقه دختر کوچکش به رشید و اینکه رشید برای این دخترم همه کس بود و دخترم می‎گفت وقتی رشید را دارم دیگر احتیاجی به هیچ کس حتی پدر و مادرم هم ندارم، ادامه داد: رشید من میوه‌ای بود که وقتی می‎خواستم داماد شدن و ثمره زندگی‎اش یعنی فرزندش را ببینم خداوند او را گلچین کرد و شهادت را برایش رقم زد.

وی با بیان اینکه رشید برای خانواده‌اش خیلی زحمت کشید و زندگی‎اش را وقف ما کرده بود، گفت: من هر روز سر نماز دعا می‎کنم و از رشید می‎خواهم ما را حلال کند.

یادآور می‌شود، استوار دوم رشید سپهوند، مرزبان لرستانی، شامگاه چهارشنبه، دهم شهریورماه سال گذشته در حین درگیری با اشرار مسلح در هنگ مرزی بانه به شهادت رسید.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید بهرام حسنی سامره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۶
0
0
روحش شاد ویادش جاودان خداوند متعال به خانواده محترم ایشان صبر عطا کند الهی آمین
سپهوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ - ۰۴:۱۰
0
0
روحش شاد ویادش گرامی
ولیی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۲
0
0
شهیدان زنده اند.
captcha