تزلزل رژیم صهیونیستی با حضور حداکثری مردم در روز قدس
کد خبر: 4053044
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

تزلزل رژیم صهیونیستی با حضور حداکثری مردم در روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امسال باید تمام همت خود را به کار بگیریم که راهپیمایی روز قدس را به بهترین نحو برگزار کنیم، حضور ما در راهپیمایی روز قدس، رژیم منحوس صهیونیستی و کسانی‌که به این‌ها مأموریت داده‌اند و این غده سرطانی را در منطقه ایجاد و حمایت کرده‌اند را متزلزل خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، در دیدار صمیمانه با جمعی از نیروهای مسلح استان قزوین اظهار کرد: اگر آمار شهدای اقشار مختلف را داشته باشیم، شهدای طلبه بیشترین آمار را دارند، معنای این موضوع این است که طلبه‌ها پشت میز یا پای منبر ننشسته‌اند که به مردم بگویید به جنگ بروید، بلکه خودشان برای حضور در میدان نبرد پیشقدم بوده‌اند و مردم را نیز دعوت به حضور می‌کردند. آمار شهدای طلاب و روحانی نشان می‌دهد که طلاب و روحانیون به خط مقدم جبهه‌ها می‌رفتند و اقشار مختلف دنبال آن‌ها حرکت می‌کردند و همان‌طور که امام جماعت بودند، در جهاد هم امامِ جهاد بودند.

وی تصریح کرد: سرداران و امرای نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج نیز چنین بوده و خود در جبهه حضور داشتند و نیروهای خود را نیز دعوت می‌کردند که پشت سر آنان حرکت کنند، رمز موفقیت آنان نیز همین بود که خودشان پیش‌تر از نیروها حرکت می‌کردند، بارزترین این عزیزان نیز حاج قاسم سلیمانی بود که همواره با حضور در خط مقدم، الگویی برای نیروهایش بود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: نیروهای مسلح اقامه کننده ارزش‌های متعالی هستند، نیروهای مسلحی که از همه اقشار اعم از پیر، جوان، زن و مرد که جزو یاران و پیروان اباعبدالله الحسین (ع) هستند، برای اقامه ارزش‌های دینی در کنار ایشان جمع شده بودند. اقامه دین کار فرهیختگان است، نماز نیز ستون دین است و همچنین عدالت و نماز با هم مجموعه‌ای تماشایی و عظیمی خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن آیه‌ای دارد که نخستین مخاطب آن نیروهای مسلح هستند، خداوند فرموده زمانی‌که با دشمن روبه‌رو شدید ثابت قدم باشید و تزلزل در کارتان نباشد، همچنین بسیار به یاد خدا باشید که این موجب پیروزی شماست. این‌که سلاح شما برّنده باشد لازم است اما کافی نیست، هدف اصلی مقاومت و ایستادگی در راه خدا است.

آیت‌الله عابدینی گفت: خداوند فرموده علیه دشمنانتان هر چقدر می‌توانید از قوت خود مهیا کنید که آن وقت قوت شما تجلی قوت خدا خواهد شد، برای اینکه خدا فرمود همه قوت‌ها مربوط به خداست و هیچ نیروی مسلحی در دنیا چنین پشتیبانی ندارد. اگر بخواهیم از قوت الهی برخوردار شویم باید از راه درست آن وارد شویم، وقتی از راه درست وارد شویم، حال این قوی شدن چگونه اتفاق می‌افتد؟ خداوند می‌فرماید شما با نماز، روزه و عبادت قوت و قدرت معنوی پیدا کرده و ثابت قدم می‌شوید؛ زیرا عبادت به شما تقوا می‌دهد و انسان متقی در دانش، بینش و هم در ایستادگی قدرتمند و ثابت قدم است.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: خداوند زمانی‌که راجع به دشمنان صحبت می‌کند می‌فرماید منافقین مانند چوب‌های خشک هستند، کنار هم هستند ولی دل‌های آنان با هم اتصال ندارد؛ اما وقتی نوبت به مؤمنین می‌رسد می‌فرماید همه پشتیبان و یاریگر هم هستند و دغدغه هم را دارند و خیر یکدیگر را می‌خواهند، این آیات مؤمنین را به یکدیگر متصل‌تر می‌کند و آن‌ها را به هواداری و حمایت از یکدیگر تشویق می‌کند.

وی ادامه داد: خداوند در آیه ۹۶ سوره مریم از کسانی سخن می‌گوید که ایمان دارند و با نیت پاک اعمال درست انجام می‌دهند. رمز موفقیت امام خمینی (ره) نیز همین بود که به بندگان خدا توجه کرد، بنابراین خدا محبت او را در عمق دل‌ها قرار داد و امروز نیز رهبر معظم انقلاب همین گونه در راه ارزش‌های دینی حرکت می‌کنند.

امام جمعه قزوین گفت: امسال باید تمام همت خود را به کار بگیریم که راهپیمایی روز قدس را به بهترین نحو برگزار کنیم تا عزت و اقتدار ملت ایران، علی‌الخصوص اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش به نمایش درآوریم. حضور ما در راهپیمایی روز قدس، رژیم منحوس صهیونیستی و کسانی‌که به این‌ها مأموریت داده‌اند و این غده سرطانی را در منطقه ایجاد و حمایت کرده‌اند را متزلزل خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha