بیانیه سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز قدس
کد خبر: 4053242
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

بیانیه سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز قدس

سپاه سلمان استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس طی بیانیه‌ای گفت: حماسه روز قدس یادآور فریادهای رعد آسای امام راحل است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به‌ویژه در کشورهای اسلامی طنین افکن شد و مسیر مبارزه‌ بی امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

بیانیه سپاه سلمان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سپاه سلمان استان سیستان‌وبلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است:

«مسلمانان روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سر دهند، هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسرائیل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فرا خواهد گرفت.»

امام خمینی «رحمت الله علیه»

حماسه روز قدس یادآور فریادهای رعد آسای امام راحل(ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به‌ویژه در کشورهای اسلامی طنین افکن شد و مسیر مبارزه‌ی بی امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

مردمی که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید وددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پایمردی نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ی شهادت‌طلبی و به قربانگاه فرستادن جگر گوشه هایشان از شرف و کرامت انسانی و ارزش‌های مقدس اسلامی شأن دفاع نموده و از سرزمین میهنی خویش پاسداری و حفاظت می‌کنند.

قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می داند و برای زورمداری و بی عدالتی عمری کوتاه قائل است و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه دار نمود می یابد. روز قدس، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام تنفر عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکا جنایتکار است.فلسطین که روزگاری صهیونیست قاتل به موجودیتش نبود؛ امروز به مدد استقامت، عزت و عظمتش کاری کرده است که رژیم اشغالگر قدس با خفت و خواری دور خود حائل ایجاد کرده است و باید رویایی از نیل تا فرات را برای همیشه از یاد ببرد .

امروز که رژیم صهیونیستی و نوکران و جیره خواران زبون شان یعنی آل سعود و گروه‌های تکفیری به تعبیر علمدارِ انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای«مدظله العالی» با ترقه بازی و آتش بازی بچگانه شان با خیالی احمقانه، قصد ضربه زدن به عزم راسخ و استوار یگانه حامی قدس و فلسطین را دارند، در صورتی که خطایی از آنان سر بزند، فرزندان سپاهی ملت قلب شیطان بزرگ یعنی تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند نمود.

ما پاسداران، سربازان و بسیجان استان سیستان‌وبلوچستان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل«رحمة الله علیه» حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین را اعلام و تا آزادسازی قدس شریف و اقامه نماز در قبله گاه اول مسلمین از هیچ گونه اقدامی فروگذار نخواهیم ماند.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان

انتهای پیام
captcha