دعوت فرمانده سپاه پردیس به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4053343
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

دعوت فرمانده سپاه پردیس به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

فرمانده سپاه پردیس به‌مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر و از مردم این شهرستان برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

ابراهیم گرمابدری، فرمانده سپاه پردیس به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، ابراهیم گرمابدری، فرمانده سپاه پردیس به‌مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر و از مردم این شهرستان برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد. در این متن آمده است:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا

بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس قرار گرفته‌ایم؛ روزی که با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین پایه‌گذاری شد و به فضل الهی قدس شریف با تفکر انقلاب اسلامی ایران آزاد خواهد شد.

آنچه در شرایط آخرالزمان مورد تأسف می‌باشد این است که قدس در اشغال بیگانگان قرار دارد و خداوند در قرآن فرموده که سخت‌ترین دشمن شما یهود است، این قوم (صهیونیست‌ها) همچنان ظالم، خودپرست، مظلوم‌کش، نژادپرست در طول تاریخ بوده و هستند.

در آزمایش بزرگی قرار داریم، سکوت برخی از کشورهای عربی درباره مظلومیت فلسطین و مسجدالاقصی لکه ننگی‌ بزرگی است؛ البته هر چه رژیم آل‌سعود و آل خلیفه چهره سیاه خود را نمایان می‌کنند از سویی دیگر کشورهای اسلامی با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی زمینه سرنگونی اسرائیل غاصب و حامیانش را بیش از هر زمانی سرعت داده‌اند.

آنچه در این برهه زمانی از اهمیت مضاعفی برخوردار است نقش پررنگ جوانان با بصیرت ایرانی در بیداری ملت‌ها و قطع وابستگی جهان اسلام از دستگاه سرطانی استکبار در تمامی مناسبات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و آموزشی است.

امید است شاهد آزادی قدس شریف باشیم و نماز خود را در مسجد الاقصی به امامت امام خامنه‌ای عزیز، اقامه کنیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه‌دار و ولایتمدار شهرستان پردیس، از آحاد مردم که دل در گرو عزت و سربلندی امت اسلامی دارند، دعوت می‌نمایم با لبیک به ندای تاریخی حضرت امام(ره) و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) در مراسم راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن روز قدس حضور انقلابی یابند.

ابراهیم گرمابدری
فرمانده سپاه شهرستان پردیس»

نسا نژادزارع

انتهای پیام
captcha