استقبال گسترده از غرفه دانشگاه فرهنگیان + صوت
کد خبر: 4053362
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
کامران میرمعینی خبر داد:

استقبال گسترده از غرفه دانشگاه فرهنگیان + صوت

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان از استقبال گسترده از غرفه این دانشگاه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

کامران میرمعینی

به گزارش ایکنا، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۲۷ فروردین‌ماه به مدت دو هفته در مصلای تهران پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی است. این نمایشگاه در ۴۵ بخش و ۴۰ هزار مترمربع وسعت از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ تا تاریخ ۹ اردیبهشت‌ماه میزبان شهروندان است. یکی از پرمخاطب‌ترین غرفه‌های بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بخش دانشگاه فرهنگیان است که برنامه‌های ویژه‌ای برای مخاطبان دارد.

کامران میرمعینی، مدیر کل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با ایکنا از سابقه حضور این دانشگاه در دوره‌های گذشته نمایشگاه بین‌المللی قرآن سخن به میان آورد و اظهار کرد: در سال‌های متوالی دانشگاه فرهنگیان در بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور داشته از جمله در سال ۹۸ ما میزبان بخش دانشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بودیم و خوشبختانه فعالیت‌های خوبی طی سالیان اخیر در حوزه قرآن و عترت در دانشگاه انجام دادیم چرا که اولویت‌های فرهنگ دانشگاه فرهنگیان بحث قرآن بود و در این غرفه نیز سعی کردیم تمام دستاورد‌های چند سال اخیر را در معرض دید عموم قرار دهیم.

میرمعینی افزود: در غرفه دانشگاه فرهنگیان نشست‌ها و کارگاه‌های مختلفی برگزار کردیم و همین طور بخشی از تالیفات دانشجو معلمان و اساتید اعضای هیئت علمی و همین طور پایان نامه‌ها در حوزه پژوهش‌های قرآنی در این غرفه به نمایش گذاشته شد. خوشبختانه استقبال خوبی هم از نشست‌ها و تالیفات توسط بازدیدکنندگان بعد از این دوسالی که وقفه بین دوره‌های نمایشگاه به دلیل شرایط کرونایی افتاده بود، به عمل آمد.

وی در ادامه تأکید کرد: با راه‌اندازی مجدد نمایشگاه قرآن به صورت حضوری، دانشگاه‌ها باید برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی کامل‌تری داشته باشند و اطلاع رسانی مناسبی برای رسیدن به انسجام بیشتر صورت بگیرد تا توانمندی دانشگاه‌ها بیشتر در معرض عموم قرار بگیرد.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در پایان در مورد اطلاع رسانی و تبلیغات این غرفه اظهار کرد: اطلاع رسانی و تبلیغات غرفه‌ها با مدیریت نمایشگاه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و اقدامات خوبی انجام شده است، اما به نظر می‌رسد خود دانشگاه‌ها باید در این زمینه باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. همان طور که بررسی‌ها نشان میدهد بسیاری از اساتید و دانشجویان از حضور وجود بخش دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی قرآن بی اطلاع هستند. امیدواریم برای سال‌های بعد ستاد دانشگاهی برنامه ریزی ویژه‌ای برای اطلاع رسانی داشته باشد تا شاهد حضور پر رنگ‌تر و موفق تری این دانشگاه در نمایشگاه باشیم.

کد
انتهای پیام
captcha