مجاهدان فلسطینی با شهادت‌طلبی عامل ناکامی صهیونیست‌ها هستند
کد خبر: 4053507
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
خلیل الحیه در مراسم روز قدس تهران:

مجاهدان فلسطینی با شهادت‌طلبی عامل ناکامی صهیونیست‌ها هستند

نائب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سخنرانی خود در راهپیمایی روز قدس در تهران تأکید کرد: فرهنگ شهادت طلبی هر روز بیشتر در میان ما و مجاهدان مقاومت تقویت می‌شود و مجاهدان فلسطینی با شهادت‌طلبی عامل ناکامی صهیونیست‌ها هستند.

مجاهدان فلسطینی با شهادت‌طلبی عامل ناکامی صهیونیست‌ها هستندبه گزارش ایکنا؛ وی امروز، نهم اردیبهشت‌ماه در سخنرانی خود در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز قدس در نمازجمعه تهران گفت: مجاهدان فلسطینی بار دیگر مسئله فلسطین را به قلب امت اسلامی بازگردانده‌اند و ارتش رژیم صهیونیستی به اذن خداوند شکست خواهد خورد.

وی افزود: ما به کسانی که گمان می‌کنند صهیونیست‌ها شکست‌ناپذیرند می‌گوییم که ارتش اشغالگر به اذن خداوند شکست خواهد خورد.

نائب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: به سازشگران می‌گویم که ما این ارتش شکست ناپذیر را شکست دادیم. ما در نبرد شمشیر قدس رژیم صهیونیستی را شکست دادیم و با جلوگیری از پیشروی صهیونیست‌ها به سمت بیت المقدس آن‌ها را شکست دادیم.

این مقام فلسطینی تأکید کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس تلاش می‌کند؛ اما ما در مقابل آن‌ها ایستاده‌ایم.

وی تأکید کرد: شما در فلسطین برادران و خواهرانی دارید که در آنجا به خاطر آزادی قدس می‌جنگند و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن صهیونیستی را ناکام می‌گذارند.

نائب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که روح مقاومت و مبارزه هر روز در جان مسلمانان دمیده می‌شود و فرهنگ شهادت‌طلبی هر روز بیشتر در میان ما و مجاهدان مقاومت تقویت می‌شود. ملت فلسطین در مسیر پیروزی است.

وی بیان کرد: خون شهدا، راه آزادی قدس را مشخص می‌کند. ترس از آمریکا و اشغالگری پشت سر گذاشته شده است. چرا که می‌دانیم جمهوری اسلامی ایران از ما حمایت می‌کند و پشتیبان ماست.

مجاهدان فلسطینی با شهادت‌طلبی عامل ناکامی صهیونیست‌ها هستند

گفتنی است، امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۰ صبح به طور همزمان در تهران و ۹۰۰ شهر ایران اسلامی آغاز شد و از دقایقی مانده به آغاز رسمی راهپیمایی روز جهانی قدس، خیابان‌های تهران در مسیرهای ده‎گانه منتهی به دانشگاه تهران شاهد حضور گسترده مردم بود.

در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران نمایشگاه موشک‌های محور مقاومت برپا و صندوقچه‌هایی حاوی صفحات قرآن کریم تعبیه شد تا راهپیمایی‌کنندگان با خواندن یک صفحه ختم قرآن کریم کنند.

در پایان راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس، قطعنامه‎ای در ۷ بند صادر و در آن تأکید شد: ما اقتدار و توانمندی‌های بازدارنده موشکی و نفوذ معنوی و تعیین‌کننده منطقه‌ای ایران مقتدر و سربلند که به یمن مجاهدت‌های اقتدار آمیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرچمداری سردار دل‌ها شهید قدس حاج قاسم سلیمانی حاصل شده است را سرمایه راهبردی کشور دانسته و ضمن تأکید بر تداوم راهبرد ظرفیت افزایی دفاعی و بازدارنده، به دشمنان این سرزمین هشدار می‌دهیم از هرگونه شیطنت و رویاپردازی برای تضعیف و یا تعرض به این حوزه که خط قرمز ایرانیان است، اجتناب ورزند.

انتهای پیام
captcha