برگزاری چهل‌وسومین محفل انس با قرآن در آبعلی + عکس
کد خبر: 4053629
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

برگزاری چهل‌وسومین محفل انس با قرآن در آبعلی + عکس

همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با هشتم اردیبهشت ماه 1401 چهل و سومین محفل انس با قرآن در شهر آبعلی برگزار شد.

برگزاری چهل و سومین محفل انس با قرآن در آبعلی + عکس

به گزارش ایکنا، روز گذشته هشتم اردیبهشت ماه و همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان، چهل و سومین محفل انس با قرآن از سوی دارالقرآن آل یاسین آبعلی در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

در این محفل علاوه بر مردم روزه‌دار و قرآن دوست آبعلی، خانواده شهدا، بسیجیان، فرهنگیان، دانش‌آموزان و مسئولان شهری رودهن و شهرستان دماوند، نیز حضور داشته و پس از صرف افطار، نماز جماعت برپا شد.

همچنین در این محفل حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امام‌جمعه آبعلی به بیان نکاتی در مورد روز قدس و لزوم حضور مردم در این روز پرداخت.

بر اساس این گزارش در بخشی از این محفل سعید عبدی، قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه حبیب‌الله مصیبی از قاریان شناخته شده منطقه آبعلی نیز به تلاوت پرداخت.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم از سوی سیدامین موسوی، ابتهال‌خوانی محمد حسینی و اجرای مدیحه‌سرایی از سوی گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی کودکان بخش‌های دیگری از این محفل نورانی بود.

برپایی نمایشگاهی از کتب قدیمی قرآن و قدردانی از پیشکسوتان قرآنی این منطقه بخش‌های دیگری از این محفل بود.

یادآوری می‌شود در این محفل انس با قرآن فرماندهی حوزه ۲ مقاومت علی ابن ابیطالب(ع) سپاه پاسداران، مسئولان بخش رودهن و مدعوین نیروی انتظامی به همراه شورای شهر و شهردار آبعلی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha