اصحاب رسانه برای تحقق جهاد تبیین به میدان بیایند
کد خبر: 4054066
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

اصحاب رسانه برای تحقق جهاد تبیین به میدان بیایند

سرپرست اداره کل تبلیغات آذربایجان شرقی با بیان اینکه جهاد تبیین فرمان رهبری بوده و ضروری است مورد توجه همه اقشار جامعه به‌ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران قرار گیرد، گفت: جنگ کنونی جنگ روایت‌ها است، بنابراین لازم است رسانه‌ها با شبکه سازی، با یکدیگر انسجام داشته باشند.

حجت الاسلام حسنی، سرپرست اداره کل تبلیغات آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات استان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی، سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، روز شنبه، 10 اردیبهشت‌ماه، در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر اظهار کرد: استان آذربایجان‌شرقی ظرفیت‌های مهمی در عرصه رسانه دارد که لازم است از این پتانسیل‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین فرمان رهبری بوده و ضروری است مورد توجه همه اقشار جامعه به خصوص اصحاب رسانه و خبرنگاران قرار گیرد، گفت: جنگ کنونی جنگ روایت‌ها است، بنابراین لازم است رسانه‌ها با شبکه سازی، با یکدیگر انسجام داشته باشند.

حسینی، در خصوص برگزاری جشنواره ابوذر نیز بیان کرد: این جشنواره حرکت خوبی بوده و کمک می‌کند تا در نشر هنر اسلامی و انقلابی قدم‌های بزرگی برداریم.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با قدردانی از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز گذشته شاهد رستاخیز امت اسلامی بودیم و بازهم برنامه‌های دشمن در کم رونق برگزار شدن راهپیمایی روز قدس با شکست مواجه شد.

وی اظهار کرد: مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و حالا نوبت مسئولان است که با تلاش شبانه روزی مشکلات جامعه را حل کنند.

انتهای پیام
captcha