نگاهی به فعالیت‌های رمضانیه اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان + عکس
کد خبر: 4054121
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

نگاهی به فعالیت‌های رمضانیه اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان + عکس

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان همراه با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف اقدام به طرح‌ها و برنامه‌ها کرد.

سیدمهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان این اتحادیه گفت: مراسم جزء‌خوانی قرآن در طول ماه مبارک رمضان در مسجد جامع زاهدان، همراه با پخش مستقیم از شبکه «هامون» از ساعت 13 تا 14 با همکاری اتحادیه قرآنی استان، اداره امور قرآنی صدا و سیمای زاهدان و هیئت امنای مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری 12 کرسی تلاوت قرآن با عنوان «بر بال فرشتگان» ادامه داد: این محفل قرآنی نیز درب منازل تعدادی از خانواده شهدا در سیستان و بلوچستان با دعوت از قاریان هر محله و با بزرگداشت یاد و خاطره شهید شاخص آن منطقه برپا شد.

پورموسوی بیان کرد: این کرسی‌های با همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران، مؤسسه یادگاران شهدا و با مشارکت معاونت فرهنگی ـ هنری شهرداری استان برگزار شد.

وی ادامه داد: مسابقات قرآن به صورت حضوری براساس جزء روزانه، بیان نکات مفاهیمی و کارگاه‌های سلامت در ضیافت الهی و تغذیه از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان این اتحادیه است.

زهره رجبی‌اصلی

انتهای پیام
captcha