طرح «حفظ 5 عبارت قرآنی در 5 دقیقه» در برج میلاد اجرا شد + عکس
کد خبر: 4054367
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

طرح «حفظ 5 عبارت قرآنی در 5 دقیقه» در برج میلاد اجرا شد + عکس

طرح «حفظ پنج عبارت قرآنی در پنج دقیقه» از سوی کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 تهران در محوطه مرکز همایش‌های برج میلاد اجرا شد.

طرح «حفظ 5 عبارت قرآنی در 5 دقیقه» در برج میلاد اجرا شد + عکس

به گزارش ایکنا، در بیست و نهمین شب از ماه مبارک رمضان و همزمان با فعالیت کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، منطقه ۴ شهر تهران با حضور در محوطه مرکز همایش‌های برج میلاد به ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف به روزه‌داران پرداختند.

براساس این گزارش، دفتر خدمت رضوی در منطقه  ۴ دارای ۲۰ کانون است که از این تعداد، ۱۹ کانون در عرصه تخصصی چون قرآن، ایثار و شهادت، حقوق، مددکاری و مشاوره، هنری، جهادی، اشتغال، ورزشی، سلامت، فضای مجازی و خبر و یک کانون در عرصه عمومی فعالیت می‌کنند که شامگاه گذشته، 11 اردیبهشت‌ماه‌ کانون‌هایی چون قرآن، سلامت، نقاشی خردسالان، مشاوره و فضای مجازی حضور داشتند.

کانون قرآن نیز با اجرای چند ساعته طرح «حفظ پنج عبارت قرآنی در پنج دقیقه» میان حدود 55 مراجعه‌کننده به قید قرعه به هشت نفر که پنج عبارت را حفظ کرده بودند، هشت نفر که سه و چهار عبارت قرآنی را حفظ کرده بودند و 10 نفر از سایر شرکت‌کنندگان، هدایای متبرک امام رضایی اهدا کرد.

همچنین طی اجرای این برنامه به 40 خردسال که سوره‌هایی را حفظ بودند و یا توانستند عبارت‌های قرآن را حفظ کنند، جوایزی اعطا شد.

انتهای پیام
captcha