معلمی آینه‌ای از فداکاری است
کد خبر: 4054481
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

معلمی آینه‌ای از فداکاری است

نماینده مردم یزد،‌ اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پیامی، دوازدهم اردیبهشت‌ماه روز معلم را تبریک گفت.

محمد صالح جوکار، نماینده یزد و اشکذر در مجلسبه گزارش ایکنا از یزد، محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد،‌ اشکذر و بخش ندوشن و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک روز معلم آورده است: «انعکاس عشق و ایثار در وجود یک انسان نشانه‌ای از حضور خداوند در زندگی انسان‌ها است. معلم بودن آینه‌ای از فداکاری است و به علت داشتن ارزشی به اندازه هدایت و نجات انسان‌ها از جهل و تاریکی هم رده با شغل انبیا شمرده شده است.

فردی که مانند مادر برای دانش‌آموزان خود دل می‌سوزاند بدون شک علاوه بر درس علم، درس محبت و نوع دوستی را به آنها می‌آموزد و ریشه‌های درخت جامعه را از همان زمانی که جوانه می‌زند تا زمانی که ثمره آن به بار می‌نشیند، آبیاری می‌کند. اینجا است که باید توجه کنیم معلمان بهترین محرک برای رشد و تعالی جامعه و راهی برای نجات هر اجتماع از آلایش و فرسودگی هستند.

اینجانب ضمن تبریک روز معلم به تمامی معلمان سختکوش استان یزد و کشور عزیزمان ایران و ادای احترام به روح پرفتوح تمامی معلمان شهید اسلام و انقلاب،‌ بر لزوم رسیدگی مسئولان به رفع مشکلات این جامعه خدوم،‌ محترم و ارزشمند در کوتاه‌ترین زمان مممکن تأکید می‌کنم.»

انتهای پیام
captcha