خوابی که تعبیر شد
کد خبر: 4054574
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲

خوابی که تعبیر شد

شهید قدرت‌الله لطفی شبی که فردایش می‌خواست به عملیات برود به همرزمانش گفته بود خواب دیدم پاهایم قطع شده بودند و خواب او در روز عملیات تعبیر شد.

شهید قدرت الله لطفیبه گزارش ایکنا از لرستان، بسیج رسانه استان لرستان به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «روایت عاشقی» با موضوع شهدای استان لرستان و کشور کرده است.

در این برنامه که با همکاری کمیته شاهد و ایثارگر کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان، بسیج رسانه لرستان و محسن مرادی، فیلمساز و کارگردان دفاع مقدس لرستانی تهیه شده است، هر سحر از ماه مبارک رمضان یک شهید از شهدای دوران دفاع مقدس در قالب بیان خاطراتی از زبان والدین و خانواده شهدا معرفی می‎‏شود که در بامداد سه‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت مصادف با اولین روز از ماه شوال و عید سعید فطر روایتی از زندگی شهید قدرت‌الله لطفی از زبان مادر این شهید نقل شده است.

مادر شهید قدرت‌الله لطفی با اشاره به اینکه قدرت‌الله تازه از بسیجی آمده بود و می‌گفت می‌خواهم به سربازی بروم، گفت: به او گفتم تو تازه برگشتی مدتی صبر کن ولی دلش برای جبهه می‌تپید و می‌گفت مادر زمان جنگ است.

وی با اشاره به اینکه فرزندم ۹ ماه خدمت کرد که پاهایش قطع شد، ادامه داد: شبی که می‌خواست به عملیات برود به همرزمانش گفته بود خواب دیدم پاهایم قطع شده بودند و خواب او در روز عملیات تعبیر شد.

مادر شهید لطفی با اشاره به اینکه یاد و خاطره تمام احوالات فرزندم از زمانی که خدا او را به ما داد تا دوران کودکی، تا زمان اعزام به جبهه را به خاطر دارم و هرگز از یادم نرفته است، خطاب به فرزند شهیدش، گفت: مادر قدرت‌جان؛ گفتی وقتی برگشتم برایم نامزدی کنید، شرمنده‌ام که برایت زن نگرفتم عزیزم ببخش به قربانت شوم.

انتهای پیام
captcha