اسامی برگزیدگان مسابقه «سفره افتتاح» در یزد اعلام شد
کد خبر: 4054878
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

اسامی برگزیدگان مسابقه «سفره افتتاح» در یزد اعلام شد

اسامی برندگان مسابقه بزرگ پیامکی «سفره افتتاح» توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد اعلام شد.

اسامی برگزیدگان مسابقه «سفره افتتاح» در یزد اعلام شدبه گزارش ایکنا از یزد، اسامی برندگان مسابقه بزرگ پیامکی «سفره افتتاح» توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد اعلام شد.

این مسابقه که به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و با محوریت متن و ترجمه دعای افتتاح از تاریخ 26 فروردین ماه لغایت 5 اردیبهشت ماه در استان یزد برگزار شد، امروز، 15 اردیبهشت ماه در نشستی با حضور محمود رستگاری، حمید رستگاری و محمد رسول برغون، رئیس، معاون آموزشی و مسئول روابط عمومی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان یزد برترین‌ها مشخص شدند.

حمید رستگاری، معاون آموزشی بنیاد فرهنگی مهدی موعود استان یزد در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از استقبال خوب شرکت کنندگان در این مسابقه عنوان کرد: هدف اصلی برگزاری این مسابقه آشنایی بیشتر مخاطبان با دعای افتتاح بود.

وی ادامه داد: 2408 نفر در این مسابقه شرکت کردند که 1752 نفر به سؤالات پاسخ صحیح و کامل دادند و با توجه به اعلام قبلی از بین افرادی که پاسخ کامل داده‌ بودند، به قید قرعه به پنج نفر کارت هدیه دو میلیون ریالی و هدیه فرهنگی اهدا خواهد شد.

محمود رستگاری، مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان یزد نیز ضمن قدردانی از عوامل برگزاری این مسابقه بیان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم از این مسابقه، شاهد برگزاری چنین مسابقاتی در آتی باشیم. ان شاءالله در جلسه‌ای با حضور آیت الله ناصری امام جمعه یزد از نفرات برگزیده، تجلیل به عمل خواهد آمد.

یادآور می‌شود در این نشست به قید قرعه 5 نفر از افراد برگزیده مشخص شدند که طی تماس تلفنی اطلاعات این افراد دریافت و طبق لیست زیر اعلام شد:

1-سکینه اقبالی زارچ از یزد
2- مائده رمضانی حسینی از تفت
3-حمید کریمی فرد از زارچ
4-نسرین پورمنور از یزد
5-مهدیه زارع‌زاده مهریزی از مهریز

انتهای پیام
captcha