تفاهم‌نامه هم‌کاری جهاددانشگاهی و تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان به امضا رسید
کد خبر: 4055441
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها؛

تفاهم‌نامه هم‌کاری جهاددانشگاهی و تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان به امضا رسید

در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توسعه‌وتعالی جامعه هدف، تفاهم‌نامه هم‌کاری جهاد‌دانشگاهی و تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان به امضا رسید.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، با حضور مدیرکل تبلیغات‌اسلامی در جهاد‌دانشگاهی استان، ظرفیت‌های دو نهاد برای‌هم تشریح و سپس در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توسعه‌وتعالی جامعه هدف و نیل برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده نهادها، تفاهم‌نامه هم‌کاری جهاددانشگاهی و تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان تنظیم و به امضا طرفین رسید.
براساس متن این تفاهم‌نامه، هم‌افزایی و هم‌کاری موثر مبتنی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود با هدف تعمیق و ترویج فعالیت‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و حرکت‌های جهادی، ایجاد بستر مناسب جهت ارتقای سطح توانمندی مهارتی‌وآموزشی جامعه‌هدف، ارائه راه‌کارهای مشترک جهت تولید و ارتقای محتوای آموزشی و تولید محصولات فاخر فرهنگی و رسانه‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت طرفین، استفاده از توان مشترک در پایش‌های اجتماعی و فرهنگی، تولید محتوای مناسب با هم‌کاری مشترک برای دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت و بلندمدت، برنامه‌ریزی جهت تولید محتوای مناسب تبلیغی و تولیدات‌فرهنگی در دستور کار جهاددانشگاهی و تبلیغات اسلامی قرار گرفته‌است. مدت این تفاهم‌نامه سه‌سال درنظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام
captcha