برگزاری دوره آموزشی اعضای اتحادیه رادیوهای اسلامی در مصر
کد خبر: 4055652
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

برگزاری دوره آموزشی اعضای اتحادیه رادیوهای اسلامی در مصر

دوره آموزشی «مبانی شهروندی و صلح اجتماعی» ویژه اعضای اتحادیه رادیوهای اسلامی در مصر برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی اعضای اتحادیه رادیوهای اسلامی در مصربه گزارش ایکنا به نقل از shorouknews، این دوره از 13 تا 24 ماه می 2022 (23 اردیبهشت تا سوم خردادماه سال جاری) در مقر آکادمی بین‌المللی اوقاف مصر در شهر «ششم اکتبر» استان جیزه مصر برگزار می‌شود و نمایندگان هیئت‌های رادیو و تلویزیون 21 کشور عضو سازمان همکاری اسلامی در آن حضور می‌یابند.

این دوره در راستای همکاری وزارت اوقاف مصر و اتحادیه رادیوهای اسلامی برگزار خواهد شد و محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر و عمرو اللیثی، رئیس اتحادیه رادیوهای اسلامی بر آن نظارت خواهند داشت.

تقویت آگاهی نسبت به اصول شهروندی در فعالیت‌های رسانه‌ای، آماده‌کردن اصحاب رسانه برای تدوین پیام رسانه‌ای که ارزش‌های همزیستی و مدارا را تقویت می‌کند و تقویت نقش اتحادیه رادیوهای اسلامی در نشر این ارزش‌ها از اهداف برگزاری دوره اعلام شده است.

همچنین برگزاری کارگاه آموزشی مشترک اصحاب رسانه و نمایندگان اوقاف مصر و نشست‌‌های علمی با حضور فعالان دانشگاهی آشنا به امور دینی و اجتماعی از برنامه‌های دوره آموزشی مبانی شهروندی و صلح اجتماعی خواهد بود.

گفتنی است؛ اتحادیه رادیوهای اسلامی از نهادهای وابسته به سازمان همکاری اسلامی در جده عربستان است و کشورهای عضو این سازمان از اعضای آن هستند.

انتهای پیام
captcha