معلمان، اساتید و همیاران طرح شاهد در یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4055946
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

معلمان، اساتید و همیاران طرح شاهد در یزد تجلیل شدند

در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد از معلمان، اساتید و همیاران طرح شاهد در استان تجلیل شد.

معلمان، اساتید و همیاران طرح شاهد در یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، اولین نشست تجلیل از معلمان، اساتید و همیاران طرح شاهد، روز گذشته، 19 اردیبهشت‌ماه به‌ صورت وبیناری همزمان با سراسر کشور در سالن شهید مناقبی‌فرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: معلم چراغ هدایت انسان به سعادت دنیا و آخرت است.

عزیزی با اشاره به نقش و جایگاه حساس ستادهای شاهد در دانشگاه‌ها و آموزش‌ و پرورش گفت: نقش ستادهای شاهد در موفقیت دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر فراموش‌ نشدنی و انکارناپذیر است.

وی با تقدیر از معلمان مدارس شاهد و اساتید دانشگاه‌ها، اظهار کرد: بنده به‌عنوان یک فرزند شهید وظیفه دارم از تلاش‌ها و زحمات معلمان مدارس شاهد و اساتید دانشگاه‌ها که نقش بسزایی در رشد و ارتقای فرزندان شاهد و ایثارگر دارند، قدردانی کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد توجه بیشتر به معلمان را خواستار شد و افزود: پرورش نسل آینده جامعه به عهده معلمان دلسوز و متعهد است و باید به آنان توجه ویژه‌ای شود.

یادآور می‌شود در این مراسم از 6 نفر از اساتید و همیاران طرح شاهد استان یزد تجلیل شد، همچنین از محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به‌ عنوان همیار برتر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha