تربیت نیروی تراز انقلابی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)
کد خبر: 4056122
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

تربیت نیروی تراز انقلابی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: تربیت نیروی معیار انقلابی و مؤثر از اهداف ما در دانشگاه است و یکی از دغدغه‌های ما نوآوری در آموزش و استفاده از تکنولوژی برتر است تا آموزش بتواند محبوبیت لازم را داشته باشد.

سیدعلی قاسم زاده رئیس دانشگاه امام

به گزارش ایکنا از قزوین، سید علی قاسم‌زاده، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، در همایش تقدیر از معلم و اساتید برتر آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که عصر سه‌شنبه بیستم اردیبهشت در سالن جلسات دانشکده آینده پژوهی برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه درحال تحول و رسیدن به نسل سوم و چهارم است که موتور تحول این نسل‌ها اساتید هستند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مسیر خوبی را برای رسیدن به تحول تدوین کرده است که یکی از این مسیرها الکترونیکی و پایلوت شدن دانشگاه علوم اجتماعی است.

وی گفت: اولین گام حرکتی برای ایجاد تحولات فعالیت اساتید در حوزه مهارت افزایی و مهارت‌آموزی به ویژه در حوزه سبک زندگی و اخلاق معنوی است که لازم است این عرصه در بین دانشجویان ترویج شود.

این مسئول تصریح کرد: تربیت نیروی معیار انقلابی و مؤثر از دیگر اهداف ما در دانشگاه است و یکی از دغدغه‌های ما نوآوری در آموزش و استفاده از تکنولوژی برتر است تا آموزش بتواند محبوبیت لازم را داشته باشد.

این مسئول در پایان تصریح کرد: به دنبال نهادینه کردن شیوه‌های نوین در تدریس هستیم و امیدواریم در سال‌های نزدیک جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور باشیم.

انتهای پیام
captcha