نظارت بر سه‌شنبه‌های مهدوی؛ از اولویت‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج)
کد خبر: 4056306
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

نظارت بر سه‌شنبه‌های مهدوی؛ از اولویت‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج)

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) استان خوزستان با بیان اینکه نظارت بر سه‌شنبه‌های مهدوی از اولویت‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) است، گفت: با گسترش سه‌شنبه‌های مهدوی در سطح شهرستان و استان، فرهنگ مهدوی ترویج و همدلی بیشتری بین افراد شکل می‌گیرد.

سه‌شنبه‌های مهدویبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان، احمد پورفرجی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان در نشست مسئولان برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی در شهرستان اهواز گفت: با برگزاری این امر خداپسندانه پل بسیار مهمی بین حضرت(عج) و مردم ایجاد می‌شود و منجر به وحدت و انسجام می‌شود.
 
پور فرجی با بیان اینکه یکی از اولویت مهم در بنیاد برگزاری و نظارت بر برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی است، افزود: با گسترش سه‌شنبه‌های مهدوی در سطح شهرستان و استان، فرهنگ مهدوی ترویج و همدلی بیشتری بین افراد شکل خواهد گرفت.
 
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی استان خوزستان با بیان اینکه زنان در گسترش و ترویج فرهنگ مهدوی نقش اساسی بر عهده دارند، اظهار کرد: ما به عنوان منتظر وظیفه داریم محبت خود را به حضرت مهدی (عج) با اطاعت از دستورات الهی نشان دهیم.
 
گفتنی است، در پایان این نشست، خانم سادات رضوی به عنوان مسئول و ناظر بر سه‌شنبه‌های مهدوی در استان معرفی شد.
 
انتهای پیام
captcha