بهره‌مندی 220 هزار مسلمان از طرح‌‌های انجمن قرآنی کویت
کد خبر: 4056345
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

بهره‌مندی 220 هزار مسلمان از طرح‌‌های انجمن قرآنی کویت

رئیس شورای اداری انجمن «منابر القرآنیه» در کویت از بهره‌مندی 220 هزار مسلمان از 8 کشور جهان از طرح‌های خیریه این انجمن در ماه رمضان خبر داد.

بهره‌مندی 220 هزار مسلمان از طرح‌‌های انجمن قرآنی کویتبه گزارش ایکنا به نقل از الرأی، محمد الشطی، رئیس شورای اداری انجمن «منابر القرآنیه»(منبر‌های قرآنی) در کویت اظهار کرد: این انجمن در راستای تحقق خواسته‌های خیرین از کشورهای سوریه، هند، یمن، سومالی، بنگلادش، موریتانی و اندونزی در کنار طرح‌های خیریه در داخل کویت، طرح‌های خیریه زیادی را در جهان اجرا کرده است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل افطار روزه‌داران، حمایت از زنان بیوه و ایتام، حفر چاه و تأسیس مراکز قرآنی بوده و بخشی از طرح‌ها نیز به حمایت از خانواده‌های سوری و ایتام حافظ قرآن و دادن عیدی به یتیمان اختصاص داشته است.

الشطی تصریح کرد: این انجمن همچنین در داخل کویت طرح‌هایی قرآنی را در راستای نشر علوم قرآنی اجرا کرده که از آن جمله آموزش و تقویت قرائت قرآن ویژه بزرگسالان، طرح قرآنی ویژه پسران و دختران بوده است.

وی همچنین بیان کرد: تصحیح تلاوت ام الکتاب(حمد)، طرح وقفی «الف لام میم» و توزیع قرآن از دیگر طرح‌های انجمن بوده و انجمن منابر القرآنیه برنامه‌هایی را نیز برای افراد دارای نیازهای خاص داشته و مراکزی قرآنی را به روشندلان و ناشنوایان و آموزش قرآن با الفبای بریل و زبان اشاره اختصاص داده است.

محمد الشطی در پایان ضمن قدردانی از کمک‌های خیرین و سرمایه‌گذاران کویتی طرح‌های خیریه، پذیرش اعمال خیرین را از پیشگاه خداوند متعال خواستار شد.

انتهای پیام
captcha