تولیدات بی‌کیفیت داخلی ظلم در حق مردم است
کد خبر: 4056691
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
امام جمعه موقت تبریز:

تولیدات بی‌کیفیت داخلی ظلم در حق مردم است

امام جمعه موقت تبریز، با اشاره به حمایت‌های قاطعانه مقام معظم رهبری از بخش تولید، بیان کرد: در چنین شرایطی که رهبر معظم انقلاب از کارگر و کارفرما پشتیبانی می‌کند، تولیدات بی‌کیفیت داخلی در حقیقت توهین به مردم است.

حجت‌الاسلام احمد مطهری‌اصل، امام جمعه موقت تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد مطهری‌اصل، امام جمعه موقت تبریز، امروز، 23 اردیبهشت‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به حمایت‌های قاطعانه مقام معظم رهبری از بخش تولید، تصریح کرد: در چنین شرایطی که رهبر معظم انقلاب از کارگر و کارفرما پشتیبانی می‌کند، تولیدات بی‌کیفیت داخلی در حقیقت توهین به مردم است.

وی توصیه‌های رهبر انقلاب در دیدار با کارگران را بسیار مهم، روشنگر و شفاف خواند و افزود: امنیت شغلی یکی از بخش‌های مهم تأکیدات رهبر معظم انقلاب بود که تحقق این اصل با جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و نیز استفاده از تولیدات داخلی میسر می‌شود.

مطهری اصل، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی علاقه‌مند به استفاده از وسایل و تولیدات داخلی هستند اظهار کرد: این علاقه باید از سوی کارخانه‌ها و واحد‌های مختلف تولیدی ارج نهاده شده و با تولید محصولات با کیفیت مردم را بیش از پیش به استفاده از تولیدات خود ترغیب کنند.

امام جمعه موقت تبریز، به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان نیز اشاره کرد و ادامه داد: توصیه ایشان مبنی بر حذف دروس بی فایده و بی ثمر در مدارس باید سریع اجرا شود و درسهای مفید و به در بخور برای آموزش دانش آموزان گنجانده شود.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز تذکر دیگر رهبر انقلاب را هم در این مورد اشاره قرار داد و گفت: ایشان گفتند که رتبه‌های بالای کنکور معلم شوند ولی گاهی دیده می‌شود که رتبه‌های پایین به این سمت می‌آیند.

وی با بیان اینکه در آذربایجان‌شرقی به تذکر رهبر عمل شده است، توضیح داد: در حال حاضر در دانشگاه فرهنگیان استان دختر خانمی داریم که با رتبه ۱۵۰ کشوری در حال تحصیل در دانشگاه فرهنگیان است.

این استاد حوزه در بخش دیگری از خطبه‌ها به سالروز لغو امتیاز تنباکو توسط میرزای شیرازی در سال ۱۲۷۰ شمسی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه میزرا با این اقدام خود ضمن لغو این قانون، شاه دیکتاتور قاجاری را هم سر جایش نشاند گفت: بر همین اساس در طول تاریخ شیعه، بیشترین و بالاترین هجمه دشمنان علیه روحانیت است.

حجت‌الاسلام مطهری اصل بیان کرد: در طول تاریخ با ارتباط مردم و روحانیت این اجازه به استعمارگران داده نشده است که هر کاری خواستند انجام دهند و دشمن به خوبی می‌داند مادامی که این پیوند ناگسستنی باشد هیچ کاری نمی‌تواند بکنند.

خطیب موقت جمعه تبریز افزود: در حال حاضر دشمن سعی دارد مردم را مقابل روحانیت قرار دهد و در مرحله بعد تلاش می‌کند تا روحانیت عصبانی شود و در مقابل مردم بایستد که این خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد، چرا که روحانیت در مکتب بزرگی تربیت یافته و همیشه در کنار مردم بوده است.

وی به برنامه‌های مختلف هفته سلامت نیز اشاره کرد و افزود: با همیاری مردم و تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و بخش سلامت از جنگ بزرگ کرونا با وحدت همگانی به عافیت رسیدیم و نباید یادمان برود که همه از کودک و بزرگ چگونه شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند.

انتهای پیام
captcha