مردم صبور باشند مشکلات حل می‌شود
کد خبر: 4056932
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

مردم صبور باشند مشکلات حل می‌شود

فرمانده سپاه البرز با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: تا حصول نتیجه نهایی مردم باید قاطعانه از دولت حمایت کنند؛ اگر همه به کمک دولت بیایند از این بحران هم به یاری خداوند عبور می‌کنیم.

سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه البرز، 24 اردیبهشت‌ماه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت امام حسین(ع) شهرستان کرج که در کانون جوانان شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد، اظهار کرد: به‌عنوان سربازان واقعی رهبر معظم انقلاب بر خود تکلیف می‌دانیم از دولت حمایت کرده و کمک کنیم؛ بسیج هم ثابت کرده است هر کجا که مشکلی باشد و گره‌ای به ظاهر ناگشودنی باشد وارد می‌شود و آن مشکل را به نحو احسن حل می‌کند که نمونه آن میدان مبارزه با ویروس کروناست.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که جریان حزب‌الهی و انقلابی جریان بزرگی است که هرکجا نیاز باشد وارد صحنه می‌شود و گره‌گشایی از کار مردم می‌کند.

حیدرنیا در ادامه با اشاره به فضای ایجاد شده در کشور در خصوص اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: یارانه‌ها باید به‌صورت هدفمند و عدالت‌محور پرداخت شود. مجلس از چند سال قبل تکلیفی بر عهده دولت مبنی بر پرداخت عادلانه و مردمی یارانه‌ها گذاشت که بنا به دلایلی دولت قبل از اجرای این دستور قانونی خودداری کرد و فقط بخشی از این قانون را اجرا کرد.

فرمانده سپاه البرز تأکید کرد: امروز اکثر اقتصاددانان نیز بر اجرای هدفمند یارانه‌ها نظر قاطع دارند هرچند در شیوه اجرا ممکن است ابهامات و اختلاف نظرهایی باشد امام اصل کار نباید زیر سؤال برود. نگاه‌ها به این مقوله باید بلندمدت باشد، دولت تمام توان خود را گذاشته تا این فشار را از روی دوش مردم و به‌خصوص طبقات محروم کم کند اما مردم هم باید صبور باشند تا نتیجه نهایی حاصل شود.

حیدرنیا اضافه کرد: دولت می‌توانست اجرای این قانون را به تعویق بیندازد اما هر سال که بگذرد سفره مردم روز به روز کوچک‌تر می‌شود و اوضاع بدتر می‌شود. دولت برای ایجاد تغییرات مثبت این سختی را در شرایط سخت خشکسالی، جنگ منطقه‌ای، تحریم‌های ظالمانه و جنگ روسیه و اوکراین و کرونا با اعتقاد راسخ قبول و شروع کرد.

فرمانده سپاه البرز اظهار کرد: تا حصول نتیجه نهایی مردم باید قاطعانه از دولت حمایت کنند تا از این بزنگاه نیز عبور کنیم. اگر همه به کمک دولت بیایند از این بحران هم به یاری خداوند عبور می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha