احیای واحدهای راکد؛ اولویت مهم دولت سیزدهم
کد خبر: 4057403
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

احیای واحدهای راکد؛ اولویت مهم دولت سیزدهم

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه احیای واحدهای راکد اولویت دولت سیزدهم است، گفت: برای توسعه اشتغال، حمایت از تولید به مثابه یک رکن مهم مد نظر قرار دارد.

احیای واحدهای راکد؛ اولویت مهم دولت سیزدهم

به گزارش ایکنا از سمنان، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور امروز 26 اردیبهتش در سفر یک روزه به استان سمنان در حاشیه بازدید از پروژه حرم تا حرم در مسیر گرمسار به سمت سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته سفر رئیس جمهور و هیئت دولت را به استان سمنان شاهد بودیم یکی از تاکیدات دولت در سفرهای استانی و همچنین اختصاص اعتبارات واحدهای راکد تولیدی و صنعتی بود.

وی با اشاره به اینکه بر حسب گزارش‌های ارائه شده از سوی استانداری سمنان در همین چند ماه اخیر مشکلات چندین واحد تولیدی استان بررسی و شاهد بازگشت ۳۸ واحد راکد به تولید هستیم یادآور شد: این خود نشان از عزم جدی دولت در توجه به واحدهای راکد است.

مرتضوی با اشاره به اینکه خروج واحدهای تولیدی از رکود، تعداد قابل توجهی اشتغال را نیز به دنبال خواهد داشت افزود: برداشتن موانع از پیش پای واحدی صنعتی از جمله اولویت‌های دولت سیزدهم است.

به گفته وی؛ امروز در استان سمنان بازدیدی از کارخانه‌های استان سمنان صورت گرفته و راهکارهای حمایت از واحدهای صنعتی که نیاز به توسعه داشتند، مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: عزم تولیدگران در کشور و استان سمنان برای کمک و همراهی و رونق تولید جزم است که در این راستا دولت نیز توان خود را برای رفع مشکل اشتغال به کار گرفته است.

انتهای پیام
captcha