توزیع 200 بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» دلفان
کد خبر: 4057413
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

توزیع 200 بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» دلفان

رئیس اوقاف دلفان با اشاره به اجرای طرح «قرار دوازدهم» در دلفان، گفت: در قرار دوازدهم اردیبهشت 200 بسته معیشتی از عواید موقوفات مسجد بلال و همکاری خیرین و اوقاف دلفان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

اجرای طرح «قرار دوازدهم» در دلفانحجت‌الاسلام محمد احمدوند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلفان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اجرای طرحی با عنوان «قرار دوازدهم» در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح دوازدهم هر ماه، بسته‌های معیشتی معطر به نام و یاد امام دوازدهم حضرت مهدی(عج)، به خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان دلفان اهدا می‌شود.

وی افزود: طرح قرار دوازدهم با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت در قالب ارائه خدمات اجتماعی و با ساختاری جهادی و مشارکتی جهت اجرا در بقاع متبرکه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه از سال گذشته ابلاغ شد که در شهرستان دلفان نیز به‌صورت غیررسمی از سال گذشته در حال انجام است.

احمدوند ادامه داد: در این طرح به‌منظور ساماندهی و تقویت مواسات و افزایش مشارکت مردمی با اقدامی جهادی در دوازدهم هر ماه، بسته‌های معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار اهدا می‌شود.

وی گفت: ترویج فرهنگ مهدویت و انتشار نام و یاد امام زمان(عج)، در طول سال، ترویج فرهنگ خدمت به محرومین به‌عنوان یکی از وظایف منتظران، شبکه‌سازی مهدوی جهت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی، ایجاد رویه ثابت و هم‌صدایی بقاع متبرکه در توزیع بسته‌های معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی، ایجاد زمینه خدمت‌رسانی عمومی، افزایش مشارکت عمومی و برون‌سپاری ارائه خدمات با محوریت بقاع متبرکه، انعکاس و بازتاب خبری مناسب، ارائه خدمات اجتماعی توسط بقاع متبرکه و... از اهداف این طرح است.

وی در خاتمه گفت: در  قرار دوازدهم اردیبهشت ماه جاری بیش از 200 بسته معیشتی از عواید موقوفات مسجد بلال و همکاری خیرین و همکاری اداره اوقاف شهرستان دلفان میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha