تسلیت فعالان قرآنی در پی درگذشت آیت‌الله فاطمی‏‌نیا + عکس و فیلم
کد خبر: 4057438
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

تسلیت فعالان قرآنی در پی درگذشت آیت‌الله فاطمی‏‌نیا + عکس و فیلم

قاریان، حافظان و فعالان قرآنی در صفحات خود در اینستاگرام درگذشت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‏‌نیا، استاد برجسته اخلاق را تسلیت گفتند.

مرحوم آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‏‌نیابه گزارش ایکنا، جامعه قرآنی، فعالان، حافظان و قاریان در جدیدترین پست خود در صفحه شخصی در اینستاگرام در گذشت عالم ربانی، آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‏‌نیا، استاد اخلاق را تسلیت گفتند.

محمدهادی صلح‌جو، قاری و کارشناس مجری شبکه قرآن و معارف سیما با بارگذاری کلیپی کوتاه از تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فرقان نزد آیت‌الله مرحوم فاطمی‌نیا، نوشته است «در یک کلام
حاج آقا لطافت محض بود
آنچه ما از ایشان به یاد داریم چیزی نبود جز
لطافت و لطافت و لطافت
و خودش هم روی این موضوع بسیار تاکید داشت که تا لطیف نباشید چیزی به شما نخواهند داد.
اونقدر لطیف که هیچ به یاد ندارم حتی یک بار روضه باز خوانده باشد در روضه یک اشاره کافی بود تا هم خودش و هم جمعیت حاضر در جلسه را منقلب کنه و چشمه اشک همه در مصیبت سیدالشهداء علیه السلام جاری بشه و این خاصیت زندگی دنیاست و همه این لحظه را تجربه می‌کنیم، و اینجا هیچ چیزی به درد نمی‌خوره مگر عمل ما، عشق و علاقه و محبت ما اهل بیت و قرآن، در همین جلسه بعد از این که تلاوت تمام شد، از ایشان درباره آخر و عاقبت سوال کردم، فرمود اگر محبت علی و اولادش نباشه کار خیلی سخت می‌شود و او که وجودش سرشار از محبت و عشق به حضرات آل الله بود اینک از میان رفته است.

حضرت استاد دعاگوی ما باشید و سلام ناقابل ما را به امام شهیدان برسانید».

مهدی غلام‌نژاد نیز با انتشار عکس از آیت‌الله فاطمی‌نیا همراه با دعای امام سجاد(ع) «خدايا دورى گزيدن از خانه غرور و فريب را روزى من فرما»، درگذشت ایشان را تسیت گفته است.

مرحوم آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‏‌نیا

فرهنگسرای قرآن نیز با انتشار قطعه کلیپی از سخنرانی آیت‌الله فاطمی‌نیا درباره مرگ، نوشته است «انا لله و انا الیه راجعون
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را/ تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید.»
مصیبت رحلت عالم عارف بالله حضرت آیت الله فاطمی‌نیا بر امام زمان(عج) و تمامی مسلمین تسلیت باد.»

قاسم رضیعی، ابراهیم فلاح‌تبسم‌چهره، منصور آقامحمدی، سیدحسین موسوی‌بلده و امید حسین‌نژاد از دیگر قاریان و مدرسان قرآن و فعالانی هستند که درگذشت ایشان را تسلیت گفتند. 

انتهای پیام
captcha