تشریح برنامه‌های قرآنی سال 1401 نهاجا
کد خبر: 4057509
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

تشریح برنامه‌های قرآنی سال 1401 نهاجا

برنامه‌های قرآنی سال جاری مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا تشریح شد.

 جلسه‌ای به منظور تشریح و هماهنگی برنامه‌های سال 1401 مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجابه گزارش ایکنا، جلسه‌ای به منظور تشریح و هماهنگی برنامه‌های سال 1401 مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا، 25 اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان شعب قرآن، عترت و نماز و رابطین قرآنی عقدیتی ـ سیاسی حوزه مرکزی به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

طی این جلسه سرگرد مصطفوی‌زاده، رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز نهاجا به تشریح برنامه‌های قرآنی پرداخت و بر برگزاری با کیفیت مسابقات قرآن در راستای پیشرفت و ارتقای فرهنگ قرآنی تأکید کرد.

وی افزود: باید در رسیدن به نقطه مطلوب در کلاس‌های تخصصی قرآن نسبت به تربیت و نخبه‌پروری به نحوی کار شود تا این مسئله در مسابقات آینده اثرگذار باشد.

رئیس مرکز قرآن و عترت و نماز نهاجا گفت: این برنامه‌ها با تعامل و همکاری همه جانبه مسئولان قرآن، عترت و نماز و با اهتمام دیگر مسئولان عقیدتی ـ سیاسی و تمامی فعالان این حوزه به نتایج مطلوبی خواهد رسید.

در ادامه حسینی، مدیر امور قرآنی مرکز قرآن و عترت و نماز نهاجا به تشریح دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان و آیین نامه‌های اجرایی مسابقات مقدماتی و سراسری قرآن کریم پرداخت.

انتهای پیام
captcha