سیاست‌های اقتصادی برای مردم تبیین شود
کد خبر: 4057722
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

سیاست‌های اقتصادی برای مردم تبیین شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با تأکید بر اینکه مردم اگر کمی صبر کنند به آن آرامشی که از سوی رئیس دولت وعده داده شد دست خواهیم یافت، گفت: مسائل حوزه اقتصادی برای مردم تبیین شود.

حجت‌الاسلام رعایتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام رعایتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران، امروز، ۲۷ اردیبهشت‌ماه در نشست خبری که در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، گفت: کنگره ۴ هزار شهید روحانی کشور چهارم خردادماه ۱۴۰۱ در قم برگزار می‌شود و در این کنگره دستاورد‌های شهدای روحانی مازندران نیز در نمایشگاه جنب این کنگره به نمایش درمی‌آید.

وی با بیان اینکه تعداد طلاب و روحانیون شهید استان مازندران ۱۰ درصد کشور است، افزود: اولین شهید روحانی مدافع حرم کشور شهید محمدمهدی ملامیری اهل کجور از شهرستان نوشهر در مازندران است.

رعایتی با بیان اینکه آمار دقیق طلبه و روحانی شهید کشور ۳ هزار و ۸۸۸ نفر که ۱۴۹ نفرشان اهل تسنن، هستند، تصریح کرد: از مجموع شهدای روحانی مازندران ۱۹ نفر جزو سرداران، ۱۰ نفر با رسته غواصی، ۲۱ نفر جاویدالاثر، سه نفر از شهدای ترور، ۲۴ نفر بی‌سیم‌چی، ۲۱ نفر تخریب‌چی، ۹ نفر شهید دانشجو و طلبه بودند.

وی ادامه داد: مسن‌ترین شهید دفاع مقدس، علی قاسمی سوادکوهی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی بوده، کم سن‌ترین شهدا احمد علی علیزاده از آمل ۱۴ سال داشته و ۱۶ نفر از شهدا در عملیات لشکر ۲۵ کربلا شهید شدند. اولین شهید شمال کشور در دفاع مقدس، ولی‌الله سلیمانی‌فر، اهل چهار دانگه بوده که در سال ۱۳۵۹ در ۲۲ سالگی شهید شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره برگزاری کنگره ۴ هزار شهید طلبه و روحانی کشور، افزود: جمع‌آوری کتاب‌های تألیفی، فصلنامه، دلنوشته‌ها و زندگی‌نامه شهدای روحانی در ۱۰۰ هزار برگ سند در ۷ هزار عنوان، تألیف و انتشار شهدای روحانی ۴۰ مورد، تولید ۴۵ مستند تلویزیونی، تولید ۳۰ محصول تجسمی و... از جمله اقدامات ستاد برگزاری کنگره بود.

رعایتی با بیان اینکه یادواره شهدای روحانی شهرستانی در اغلب شهرستان‌ها برگزار شد، گفت: ۵۷ روحانی جانباز، ۲۰ روحانی آزاده، ۵۰۰ روحانی ایثارگر منتسب به مازندران است و اخیرا مقام معظم رهبری به مدیران ارشد استان امر کردند که از همه خانواده‌های شهدای روحانی دیدار داشته باشند که تا کنون بیش از ۲۵۰ دیدار انجام شده است.

وی درباره مسائل امروز کشور در حوزه اقتصادی گفت: عدالت یکی از اهداف انقلاب بوده و دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی رأی آورد و با توجه به فراوان شدن رانت و افزایش فاصله طبقاتی که در نهایت منجربه دلسرد شدن مردم می‌شده است، همه کارشناسان و اساتید اقتصادی متفق‌القول شدند که راه رشد کشور نیاز به اجرای طرح آزادسازی است؛ لذا مردم بدانند هر وقت دشمن به سمتی سر و صدا می‌کنند مشخص است به نفع مردم و انقلاب است.

این مسئول با تأکید بر اینکه مردم اگر کمی صبر کنند آن آرامشی که از سوی رئیس دولت وعده داده بود دست خواهیم یافت، ادامه داد: در جنگ صفین به علت عدم تبیین جنگ برده شده تبدیل به باخت شد بنابر این بهوش باشیم و بدانیم که تهاجم برای تخریب انقلاب زیاد شده و لازم است مسائل به ویژه در حوزه اقتصادی تبیین شود.

انتهای پیام
captcha