ثبت 4 فوتی و 68 بستری جدید کرونا در کشور
کد خبر: 4057723
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

ثبت 4 فوتی و 68 بستری جدید کرونا در کشور

وزارت بهداشت از فوت چهار بیمار مبتلا به کرونا و بستری شدن 68 بیمار دیگر طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

4 فوتی و 68 بستری جدید کرونا در کشور

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۱۵۱ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۵۲۲ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۶۱۲ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۲۸۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۳۷ هزار و ۸۲۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

و از دیروز تا امروز ۲۷ اردیبهشت ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۸ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۲۸ هزار و ۷۸۶ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، چهار بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۳۶ نفر رسید.

همچنین خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۲۴ هزار و ۷۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۷۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون نیز ۵۱ میلیون و ۸۴۳ هزار و ۷۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

و در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، صفر شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha