بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از کانون غدیر
کد خبر: 4058190
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از کانون غدیر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از کانون فرهنگی و هنری غدیر استان به عنوان کانون برتر کشوری بازدید کرد.

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از کانون غدیربه گزارش ایکنا از یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، امروز، 29 اردیبهشت‌ماه از کانون فرهنگی و هنری غدیر استان به عنوان کانون برتر کشوری بازدید کرد.

محسن منشی‌زاده، مدیرکانون فرهنگی و هنری غدیر یزد در این بازدید گفت: خوشبختانه این کانون توانسته در سال‌های اخیر فعالیت‌های چشمگیری در سطح استان و کشور داشته باشد.

وی افزود: طرح ملی «فهما» به عنوان یکی از طرح‌های کانون‌های مساجد کشور است که بیش از 26 هزار کانون فرهنگی و هنری در این طرح شرکت و فعالیت‌های خود را ثبت می‌کنند و کانون غدیر یزد توانسته در سه سال متوالی رتبه‌های برتر کشوری این رویداد را کسب کند.

منشی‌زاده ادامه داد: سرود به عنوان محور فعالیت‌های کانون غدیر یزد است که سرودهای متعددی در مناسبت مختلف و همچنین سرودهای کشوری را تهیه و تولید کرده است.

وی گفت: در سومین رویداد ملی «فهما» نیز کانون غدیر یزد توانست رتبه برتر کشوری را در بین کانون‌های مساجد کشور به خود اختصاص دهند و در مراسمی که هفته پیش در مشهد مقدس برگزار شد، توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

احسان عابدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز در این بازدید در خصوص ظرفیت‌های کانون‌های مساجد در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری مطالبی را ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha