تولید مجموعه داستانی «قاب رفاقت» در شبکه قزوین
کد خبر: 4058778
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

تولید مجموعه داستانی «قاب رفاقت» در شبکه قزوین

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در راستای تبیین اهداف هشت سال دفاع مقدس برای نسل گام دوم انقلاب اسلامی مجموعه تلویزیونی «قاب رفاقت» با ساختار داستانی در صدا و سیمای مرکز قزوین در حال تولید است.

مجموعه قاب رفاقت در شبکه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، علی رحیمی، مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای قزوین، گفت: مجموعه تلویزیونی «قاب رفاقت» داستان یک پسر (دهه نودی ) به نام امین را روایت می‌کند که به اصرار پدرش به شغل مدلینگ مشغول شده است، در صورتی که علاقه او به حرفه پدربزرگ‌اش یعنی عکاسی است. در طول داستان پیشامدی برای امین رخ می‌دهد که به همراه دوستش رایان درصدد حل مشکل برمی‌آیند که با مادربزرگی (مادر شهید برمایون) آشنا می‌شوند و قصه ادامه می‌یابد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: این مجموعه داستانی با نقش آفرینی مادر شهید جاویدالاثر اکبر برمایون و با معرفی دو بازیگر نوجوان استان قزوین سامی علیخانی و سیدامیرعلی صدیقی هم اکنون در لوکیشن «خانه رئوفی‌ها» مراحل فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد و به زودی آماده پخش از شبکه قزوین خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شبکه قزوین در راستای تبیین اهداف هشت سال دفاع مقدس برای نسل گام دوم انقلاب اسلامی در سال جاری 5 مجموعه داستانی تهیه و تولید می‌کند.

رحیمی گفت: «قاب رفاقت» که به روایت بخشی از زندگی شهید جاوید‌الاثر اکبر برمایون، می‌پردازد، یکی از این آثار است. این مجموعه داستانی به تهیه کنندگی فاطمه باقری به مدت ۳۰ دقیقه در شبکه قزوین در حال تولید است و به‌زودی روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha