پیام تبریک رئیس سازمان دارالقرآن به‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان قرآنی دانشگاهیان
کد خبر: 4058874
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

پیام تبریک رئیس سازمان دارالقرآن به‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان قرآنی دانشگاهیان

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، پیامی را به مناسبت سالروز تاسیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور صادر کرد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، پیامی را به مناسبت سالروز تاسیس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور صادر کرد.

در بخشی از پیام آمده است؛ «تحول هر جامعه یکی از شاخص‌های ارزیابی پیشرفت آن جامعه محسوب می‌شود و دانشگاه‌ها از جمله نهاد‌های متولی این امر هستند. دانشگاه‌ها به‌عنوان یکی از گسترده‌ترین و تاثیرگذارترین اماکن، بهترین ابزار برای تاثیرگذاری علمی، فرهنگی و مذهبی به شمار می‌آیند.

با عنایت به رهنمود‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص ضرورت توجه به دانشگاه اسلامی و علم اسلامی، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور یکی از ارکان اصلی اشاعه فرهنگ ناب قرآنی، اسلامی و توحیدی در راستای جذب جوانان و دانشجویان به شمار می‌آید.

اول خرداد ماه سالروز تاسیس این سازمان ارزشمند و مقدس قرآنی فرصتی است برای تجلیل و سپاس از همه آن‌هایی که خالصانه در راستای رضای حق تعالی و برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در این مجموعه تلاش می‌کنند.

اینجانب ضمن عرض تبریک به همه مسئولان، دست‌اندرکاران و فعالان سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، امیدوارم تحت عنایات خاصه قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همواره موفق و موید باشید.»

انتهای پیام
captcha