برپایی مسابقه قرآنی بزرگداشت «شهدای پیروزی» در بغداد + عکس
کد خبر: 4060007
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

برپایی مسابقه قرآنی بزرگداشت «شهدای پیروزی» در بغداد + عکس

نخستین دوره مسابقات قرآنی «رهبران پیروزی» بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به همت هیئت حشدالشعبی(بسیج مردمی) عراق در بغداد برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ این مسابقه روز چهارشنبه، چهارم خردادماه در مقر هیئت حشدالشعبی عراق در بغداد و در رشته حفظ قرآن برگزار شد.

«صفاء السیلاوی»، مسئول مرکز رسانه قرآنی دارالقرآن آستان حسینی در این باره گفت: هیئتی از دارالقرآن آستان به دعوت بخش قرآن حشدالشعبی عراق در این مسابقه حضور یافتند.

وی افزود: همچنین، شیخ خیرالدین علی الهادی، رئیس دارالقرآن آستان مقدس امام حسین(ع) داور رشته وقف و ابتدا در این رقابت‌ها بود و برخی از قرآن‌آموزان دارالقرآن آستان که از اعضای بسیج مردمی عراق هستند، رتبه‌های ممتازی را در این مسابقات کسب کردند.

 صفاء السیلاوی گفت: مدیریت بخش قرآن بسیج مردمی عراق از دارالقرآن آستان حسینی به خاطر مشارکت فعال در فعالیت‌های قرآنی که از سوی مؤسسات و مراکز قرآنی عراق برگزار می‌شود، تقدیر و تشکر کرد.

وی اضافه کرد: مسئولان بخش قرآنی حشدالشعبی عراق همچنین تأکید کردند که این مرکز و سایر مؤسسات و مراکز قرآنی عراق به دلیل ظرفیت‌های عظیم دارالقرآن آستان، نیازمند حمایت و توجه این مرکز قرآنی هستند.

انتهای پیام
captcha