کاشان گرفتار «اپیدمی» می‌شود + فیلم
کد خبر: 4060093
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

کاشان گرفتار «اپیدمی» می‌شود + فیلم

دوربین سریال «اپیدمی» بعد از پایان فیلمبرداری در ورامین راهی کاشان می‌شود.

سعید کمانی، تهیه‌کننده سریال «اپیدمی» در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه فیلمبرداری فصل دوم این مجموعه ادامه دارد، گفت: روز گذشته ششم خرداد فیلمبرداری در شهرستان فرامین به پایان رسید و گروه دوشنبه نهم خرداد برای ادامه تصویربرداری راهی کاشان خواهند شد. طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده تصویربرداری این فصل از مجموعه تا اواخر خرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بلافاصله با اتمام فیلمبرداری فصل دوم، تصویربرداری فصل سوم که بخش پایانی این مجموعه تلویزیونی است آغاز خواهد شد. در این کار تلاش  شده به ایثار مدافعان سلامت و گروه‌های جهادی در ایام کرونایی پرداخته شود. همچنین، کار تلاش کرده از شهدای این حوزه نیز یاد کند.

این تهیه‌کننده درباره دلیل ادامه این مجموعه گفت: اتفاقاتی که در دو سال اخیر به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشورمان رخ داد، بسیار مهم بوده و بابت آن بسیاری از هموطنانمان داغدار شدند، برای همین نمی‌شد با یک فصل و حتی سه فصل همه آنچه که نیاز است در سریال گفت ولی به هر حال تلاش شد در حد بضاعت این امر مدنظر قرار گیرد.

وی درباره بازیگران گفت: بازیگران ثابت مجموعه در فصل دوم و سوم هم خواهند بود تنها مهدی فخیم‌زاده در دو فصل جدید حضور نخواهد داشت. درضمن بازیگرانی جدیدی از جمله نیما شاهرخ‌شاهی به کار اضافه شده‌اند. این مجموعه به سفارش شبکه سه سیما تولید می‌شود و فصل نخست آن 12 قسمت داشت. فصل اول را سیدسجاد حسینی، فصل دوم محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده کارگردانی می‌کند.

کمانی اعلام کرد: فصل دوم در 24 یا 25 قسمت ساخته می‌شود. فصل دوم مربوط به بخش پاندومی کرونا است. محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبایی، نیلوفر کوخانی، آتش‌ تقی‌پور، علی غلامی، مالک سراج، آوا دارویت، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری، سارا ولیانی و نیما شاهرخ‌شاهی در مجموعه بازی دارند.

انتهای پیام
captcha