برگزاری دوره روش ساده فهم قرآن با عنوان «چگونه قرآن بخوانیم و بفهمیم؟»
کد خبر: 4060383
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

برگزاری دوره روش ساده فهم قرآن با عنوان «چگونه قرآن بخوانیم و بفهمیم؟»

سومین دوره روش ساده فهم قرآن با عنوان «چگونه قرآن بخوانیم و بفهمیم؟» از 19 خردادماه آغاز می‌شود.

 دوره روش ساده فهم قرآن به گزارش ایکنا، سومین دوره حضوری روش ساده فهم قرآن با عنوان «چگونه قرآن بخوانیم و بفهمیم؟» از 19 خرداد به همت مجموعه قرآن‌پویان با هماهنگی انجمن خیریه شمیم یاس نبوی در کوی گیشا برگزار می‌شود.

این دوره طی هشت هفته و براساس کتاب «مبانی و روش مطالعه و فهم ساده قرآن» است که قرآن‌آموزان مطالب و نکات آموخته شده را بر روی یک سوره به طور عملی تمرین کرده و در انتهای دوره نیز در آزمون شرکت می‌کنند.  علاقه‌مندان تا روز شروع دوره فرصت دارند برای ثبت‌نام به نشانی https://idpay.ir/quranpuyan3/shop/108434 مراجعه کنند.

بنابر گفته سیدکاظم فرهنگ، مدیر مجموعه قرآن‌پویان «برگزاری این دوره با توجه به استقبال مربیان و قرآن‌آموزان دوره‌های مترجمی زبان قرآن از دوره‌های گذشته و همچنین درخواست‌های مخاطبان برنامه‌ریزی شده است. نخستین دوره حضوری در تابستان سال 96 با تدریس مرحوم جمال گنجه‌ای برگزار شد. پس از آن دومین دوره آن تشکیل و تاکنون 11 دوره به صورت مجازی برپا شد.»

این دوره به منظور فهم بهتر آیات قرآن، فهم لغات، کلمات و سوره‌ها برای علاقه‌مندان به این عرصه برگزار می‌شود که نخستین جلسه آن به صورت رایگان تشکیل خواهد شد تا در صورت رضایتمندی شرکت‌کنندگان، زمینه حضور در سایر جلسات فراهم و سپس نسبت به اخذ شهریه اقدام می‌شود.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال مجموعه قرآن‌پویان در پیام‌رسان تلگرام به نشانی t.me/tadabbor_quranpuyan  و  تالار گفت‌وگوهای قرآن‌پویان به نشانی http://www.quranpuyan.com/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha