اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» در کرمانشاه
کد خبر: 4060664
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» در کرمانشاه

رئیس کتابخانه فرهنگسرای اندیشه به فراخوان برگزاری مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مسابقه سراسری کتابخوانی «بانوی ملکوت» براساس کتاب «شهیده غربت» از سوی فرهنگسرای اندیشه به‌مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

فاطمه جمالو رئیس کتابخانه فرهنگسرای اندیشه

فاطمه جمالو، رئیس کتابخانه فرهنگسرای اندیشه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «بانوی ملکوت» در کرمانشاه، اظهار کرد: مسابقه سراسری کتابخوانی «بانوی ملکوت» براساس کتاب «شهیده غربت» نوشته یوسفعلی یوسفی از سوی فرهنگسرای اندیشه به‌مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه، افزود: معرفی فضائل حضرت معصومه(س) و معرفی سیره و سبک زندگی آن بانوی بزرگوار از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است که از ۱۱ خردادماه مصادف با سالروز ولادت آن حضرت آغاز می‌شود.

جمالو در ادامه به معرفی مختصری از کتاب «شهیده غربت» پرداخت و گفت: این کتاب از سوی انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است و در ۵ فصل به مراحل زندگی، سیره و شخصیت حضرت معصومه(س) و مناقب آن حضرت پرداخته است.

رئیس کتابخانه فرهنگسرای اندیشه با اشاره به جزئیات شرکت در این مسابقه، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این مسابقه از روز سه‌شنبه، ۱۰ خردادماه جاری تا ۲۹ همین‌ماه برای حضور در این مسابقه با مراجعه به پرتال فرهنگسرای اندیشه به آدرس andisheh.farhangsara.ir نسبت به دریافت فایل پی‌دی‌اف کتاب و سؤالات مسابقه اقدام و پس از پاسخگویی به سؤالات پاسخ‌های خود را در قالب یک عدد ۹ رقمی به سامانه پیامکی فرهنگسرا به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۷ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha