آموزش زبان انگلیسی بر پایه قرآن در مؤسسه بینات
کد خبر: 4060770
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

آموزش زبان انگلیسی بر پایه قرآن در مؤسسه بینات

مدیرعامل مؤسسه بینات از برگزاری دوره سفیران قرآن از سوی این مؤسسه خبر داد و گفت: طی این دوره زبان انگلیسی با رویکرد تربیتی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی بر پایه قرآنزهرا شهرآزاد فرد، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بینات بوشهر در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، حفظ، کارگاه تجوید مقدماتی و تخصصی و صوت و لحن خبر داد.

وی افزود: یکسری دوره‌های تربیتی برای دانش‌آموزان داریم که از تیرماه آغاز می‌شود، همچنین دوره سفیران قرآن نیز دوره دیگر این مؤسسه است که طی آن زبان انگلیسی با رویکرد تربیتی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود و در کنار آن بعضی از جمله‌های قرآنی را به انگلیسی ترجمه می‌کنیم و متناسب با سطح دانش‌آموزان به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

شهرآزاد فرد با بیان اینکه در دو سال شیوع بیماری کرونا، دوره‌های این مؤسسه به صورت مجازی و در فضای اسکای‌روم برگزار شده است، گفت: استقبال خوب بوده است و از اول خردادماه نیز دوره‌ها را به صورت حضوری شروع کرده‌ایم و در حال نام‌نویسی هستیم و تا چند روز آینده تمام کلاس‌ها آغاز خواهد شد. چند کلاس مربوط به کودکان شروع شده اما برای برگزاری کلاس‌های دانش‌آموزان دبیرستانی منتظر پایان یافتن امتحانات نهایی هستیم. البته دوره‌های مجازی هنوز برقرار است.

وی ادامه داد: همچنین دوره‌های آموزشی مداحی و زبان عربی را نیز در مؤسسه برگزار می‌کنیم، تاکنون دوره‌های مداحی شش‌ماهه و یک‌ساله را به پایان رسانده‌ایم، برای دوره بعدی در حال نام‌نویسی هستیم.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه به نشانی بوشهر، خیابان طالقانی، بلوار صدرا واقع شده است.

انتهای پیام
captcha