شب شعر حضور به «جلوه نیمه خرداد» رسید
کد خبر: 4061033
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
به میزبانی فرهنگسرای رسانه

شب شعر حضور به «جلوه نیمه خرداد» رسید

در ادامه سلسله نشست‌های شب شعر حضور، جلسه شعرخوانی «جلوه نیمه خرداد» به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

شب شعر جلوه نیمه خرداد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای رسانه‌ در ادامه سلسله نشست‌های شب شعر حضور، جلسه شعرخوانی «جلوه نیمه خرداد» به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) همراه با رونمایی از کتاب «حاج قاسم فرزند روح‌الله» عصر سه‌شنبه 10 خرداد به همت فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

در این ویژه‌برنامه که به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، جمعی از شاعران آیینی کشور در سوگ ارتحال امام(ره) شعرخوانی می‌کنند.

سردار عباس بایرامی، رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس نیز مهمان ویژه این مراسم خواهد بود و علیرضا قزوه، محمود اکرامی‌فر، سعید حدادیان، علی‌محمد مودب، مصطفی محدثی‌خراسانی، رضا اسماعیلی، فاطمه نانی‌زاد، فاطمه طارمی، سیده لیلا موسوی و عارفه دهقانی از جمله شاعرانی‌اند که در این مراسم شعرخوانی می‌کنند.

همچنین محمدمهدی عبدالهی و سیده فاطمه موسوی به عنوان دبیر اجرایی و دبیر علمی این رویداد و حسن سلطانی نیز به عنوان مجری در این نشست حضور خواهند داشت.

حضور برای عموم علاقه‌مندان در شب شعر «جلوه نیمه خرداد» با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است و دوستداران این برنامه می‌توانند از ساعت 16 الی 18 روز سه‌شنبه 10 خرداد در فرهنگسرای رسانه حضور به هم رسانند.

جلسه شعرخوانی جلوه نیمه خرداد

انتهای پیام
captcha