اعلام مسیر تردد زائران مازندرانی به مرقد امام خمینی(ره)
کد خبر: 4061038
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

اعلام مسیر تردد زائران مازندرانی به مرقد امام خمینی(ره)

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به در پیش بودن مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: کاروان‌های عزاداری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) می‌توانند از جاده‌های رشت، هراز و فیروزکوه تردد کنند.

مرقد امام خمینی(ره)به گزارش ایکنا از مازندران، سرهنگ جهان‌تاب، رئیس پلیس راه مازندران، امروز دهم خردادماه با اشاره به در پیش بودن مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: کاروان‌های عزاداری که از مازندران راهی تهران می‌شوند فقط از جاده‌های هراز و فیروزکوه می‌توانند تردد کنند.

وی افزود: در جاده کندوان منع تردد وجود دارد و کاروان‌هایی که از شهر‌های غرب مازندران اعزام می‌شوند باید از جاده رشت رفت و آمد، کنند.

جهان‌تاب با بیان اینکه هم اکنون رفت و آمد خودرو‌ها در جاده هراز جنوب به شمال در  محدوده آب اسک، سنگین است، تصریح کرد: تردد در جاده چالوس و سوادکوه و آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت به صورت رفت و برگشت، روان است.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

لازم به ذکر است در آستانه سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) امسال حدود 3 هزار مازندرانی برای پاسداشت این روز، به مرقد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی مشرف می‌شوند.

انتهای پیام
captcha