آغاز دومین اجلاس جهانی «حلال در سفر»
کد خبر: 4061111
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

آغاز دومین اجلاس جهانی «حلال در سفر»

دومین اجلاس جهانی «حلال در سفر» به مدت سه روز با هدف بررسی راه‌های بهبود صنعت گردشگری در دوران پساکرونا در مالزی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از حلال ویکلی، نشست جهانی حلال در سفر 2022،  از سوی دو مؤسسه CrescentRating و HalalTrip برگزار می‌شود. این رویداد جهانی سه روزه که صرفاً بر بخش گردشگری حلال متمرکز است، دومین دوره خود را برگزار می‌کند و به بخش‌های مهمی از جمله چگونگی رونق این صنعت برای استقبال از مسافران مسلمانی که مشتاق سفر هستند، توجه دارد.

در این رویداد که از امروز، افتتاح شده است، بیش از 70 سخنران سخنرانی خواهند کرد که موضوع اصلی آن بهبود بازار مسافرتی مسلمانان خواهد بود. در این اجلاس، مقاماتی از جمله معاون رئیس جمهور اندونزی، معاون نخست‌وزیر و وزیر گردشگری و ورزش ازبکستان، وزیر گردشگری مالدیو، وزیر گردشگری، هنر و فرهنگ مالزی و جمعی دیگر از صاحبنظران سخنرانی خواهند کرد.

این اجلاس جهانی، کارشناسانی را گرد هم می‌آورد که دارای دانش تخصصی در صنعت گردشگری هستند و طیف وسیعی از ایده‌ها و بینش‌ها در مورد چگونگی کمک به بازیابی بازار سفر مسلمانان دارند.

از آنجایی که صنعت توریسم در حال از سرگیری سفرهای بین‌المللی بدون قرنطینه است، دومین دوره از اجلاس سه روزه حلال در سفر به برخی از حوزه‌های کلیدی که این صنعت باید برای استقبال از مسافران مسلمان آماده شود، می‌پردازد. این کنفرانس آنلاین، کارشناسان سازمان‌های ملی گردشگری (NTOs)، فعالان صنعت سفر و بازیگران صنعت سفر آنلاین را گرد هم می‌آورد تا بینش‌ها و ایده‌های تازه‌ای را در مورد استفاده از بازار سفر مسلمانان برای تسریع بهبودی این حوزه به اشتراک بگذارند.

این اجلاس به صورت آنلاین از امروز 31 می(10 خرداد) آغاز شده و تا 2 ژوئن 2022 (12 خرداد) ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha