برگزاری نشست‌های بانك توسعه اسلامی در شرم‌الشیخ
کد خبر: 4061182
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

برگزاری نشست‌های بانك توسعه اسلامی در شرم‌الشیخ

نشست‌های بانک توسعه اسلامی با حضور 57 کشور و با هدف بررسي تحولات جهاني و راه‌های تحكيم روابط اقتصادی بين اين كشورها از فردا در شرم‌الشیخ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ايكنا به نقل از الرؤیه، از فردا به مدت 4 روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی شرم‌الشیخ مصر، نشست‌های بانك توسعه اسلامی با شعار «پس از بهبودی از بيماری همه‌گیر، صبر و مبارزه» برگزار می‌شود.

در اين نشست‌ها، وزرای اقتصاد، برنامه‌ریزی و دارایی از  57 كشور عضو بانک توسعه اسلامی، سازمان‌ها و مؤسسات مالی بین‌المللی و منطقه‌ای، نمایندگان بانک‌های اسلامی، مؤسسات ملی مالی توسعه ملی مؤسسات و مشاورانی از سراسر جهان و بخش خصوصی شركت خواهند كرد.

گروه بانک اسلامی با بیان این موضوع تأکید کرد که این نشست‌ها علاوه بر ايجاد فرصت‌هایی برای گفت‌وگو با  نهادهای تأمین مالی  و فراهم كردن امكان بهره‌وری بيشتر كشورهای عضو اين بانك از خدمات و کمک‌های مالی  ارائه شده از سوی اين نهادها، بستر بین‌المللی ایده‌آلی را نيز جهت بررسی تحولات جهانی و شناخت راه‌هایی برای تحکیم روابط اقتصادی بین کشورهای عضو بانك توسعه اسلامی ايجاد خواهد كرد.

در این نشست‌ها، همايش جديدی ویژه بخش خصوصی با حضور نمایندگان شرکت‌های بزرگ محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی نیز برگزار خواهد شد.

نشست‌های آتی شامل چهل و هفتمین نشست سالانه هیئت عامل بانک توسعه اسلامی، بیست و نهمین جلسه هیئت عامل بیمه سرمایه‌گذاری و اعتبار صادراتی شرکت اسلامی و بیست و دومین جلسه مجمع عمومی اسلامی توسعه بخش خصوصی می‌شود.

انتهای پیام
captcha