عطر رضوی در مراکز بهزیستی یزد پیچید
کد خبر: 4061740
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

عطر رضوی در مراکز بهزیستی یزد پیچید

خدام حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) در دومین روز از دهه کرامت در مراکز تحت پوشش بهزیستی استان یزد حضور یافتند.

عطر رضوی در مراکز بهزیستی یزد پیچیدبه گزارش ایکنا از یزد، بهزیستی استان یزد در دومین روز از دهه کرامت، میزبان خادمان و حاملان پرچم متبرک امام رضا (ع) بودند و خدام حرم مطهر رضوی در حالی که پرچم متبرک سبز حرم امام هشتم(ع) را با خود حمل می‌کردند، در جمع کارکنان این نهاد حضور یافتند.

رضا ابهت، سرپرست بهزیستی استان یزد در این مراسم بهزیستی را سازمانی مردمی دانست که در راستای خدمت به جامعه هدف حداکثر تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

ابهت تصریح کرد: در قداستی که در سازمان ما وجود دارد شکی نیست و خداوند را شاکر هستیم که توفیق خدمت رسانی به دردمندان جامعه، افراد دارای معلولیت و ایتام را به ما عنایت داشته است و امیدواریم که پروردگار به برکت این روزهای مقدس و دهه مبارک کرامت عاقبت بخیری را نصیب همگان گرداند.

خدام رضوی حامل پرچم متبرک بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) همچنین با حضور در جمع کودکان اوتیسم مراکز طلوع مهر و بقا، مرکز فرزندان آسمانی، مرکز کودک کم شنوای نغمه و مرکز کودکان کم بینا و نابینای شمیم هدایای متبرک آستان قدس رضوی را به کودکان و خانواده‌های آن‌ها اهدا کردند.

یادآور می‌شود خدام آستان قدس رضوی با هدف توسعه فرهنگ رضوی و انتشار معنویت از پایگاه معنوی ایران اسلامی، مشهد الرضا(ع) و فراهم کردن شرایط زیارت از راه دور برای جامعه هدف بهزیستی استان یزد در بین کارکنان و مراکز تحت نظارت این سازمان حضور یافتند.

انتهای پیام
captcha