حزب الله: انقلاب اسلامی الگوی دفاع از منافع مسلمانان است
کد خبر: 4061835
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

حزب الله: انقلاب اسلامی الگوی دفاع از منافع مسلمانان است

عضو شورای مرکزی حزب الله در مراسم سالروز ارتحال امام راحل (ره) در ضاحیه بیروت تاکید کرد انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) بنیان گذاشت الگوی دفاع از منافع مسلمانان است.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی که به مناسبت سی و سومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی توانست انقلابی مستقل از شرق و غرب به پا کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران شایستگی این را دارد که الگویی در ایجاد اصلاحات و دفاع از منافع مسلمانان باشد.

این مسئول حزب الله جمهوری اسلامی ایران را اولین مدافع مساله فلسطین دانست و افزود: ایران به سوی هر طرف شریفی که می‌خواهد از کشورش محافظت کند یا آن را از اشغالگری خلاصی دهد، دست یاری دراز می‌کند.

او تاکید کرد: ایران در لبنان با حمایت از لبنانی‌ها برای آزادسازی جنوب و محافظت از آن در برابر تجاوز دست بالا را داشته است.

این مقام حزب الله افزود: از کسانی که همچنان روی آمریکایی‌ها حساب می‌کنند تا بر کسانی را تحت فشار قرار دهند که لبنان را از چنگ اسرائیل و داعش آزاد کردند، می‌گوییم باید ناامید شوید.

شیخ البغدادی با اشاره به جریان 14 مارس گفت: تجربه کردن بس است، بهتر است شما و جوامعتان سیاست اشتباه را کنار بگذارید و به شما اطمینان می‌دهم که به نتیجه مثبتی خواهید رسید وگرنه به شما و اربابانتان اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای از خاک لبنان و آبروی لبنانی‌ها را به نفع دشمن اسرائیلی از بین ببرید.

 

انتهای پیام
captcha