اجرای تمهیدات ترافیکی برگزاری پویش «سلام فرمانده» در کرج
کد خبر: 4062475
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

اجرای تمهیدات ترافیکی برگزاری پویش «سلام فرمانده» در کرج

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از مردم خواست برای برگزاری بهتر پویش سلام فرمانده و عزیزم حسین(ع) در شهرستان کرج همکاری داشته باشند.

اجرای تمهیدات ترافیکی

سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: برای برگزاری هرچه بهتر پویش «سلام فرمانده» در کرج و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده محدودیت ترافیکی از میدان سپاه به سمت میدان جمهوری کرج، زیرگذر میدان سپاه به سمت میدان جمهوری، بلوار ماهان شرقی تقاطع استانداری به سمت میدان جمهوری، بلوار ماهان شرقی خیابان‌های لاین شرقی و غربی بلوار جمهوری، ابتدای پل شهدای روحانی به سمت میدان جمهوری، رمپ راست گرد بلوار ملاصدرا به سمت میدان جمهوری، رمپ راست گرد بلوار مطهری به سمت میدان جمهوری، ابتدای زیرگذر ۹ دی به سمت میدان جمهوری کرج اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان برای عبور در مدت محدودیت از مسیرهای جایگزین بلوار بهشتی، بلوار مؤذن، بلوار مطهری و بلوار آزادی استفاده کنند.

رحمتی‌پور گفت: شرکت‌کنندگان درمراسم به هیچ عنوان وسیله نقلیه خود را در بلوار جمهوری از میدان سپاه تا میدان جمهوری و بالعکس متوقف نکنند.

این مسئول همچنین از شهروندان خواست چنانچه قصد حضور در این اجتماع را دارند، با توجه به کمبود پارکینگ و جلوگیری از ترافیک از وسایل نقلیه عمومی اتوبوس استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز تصریح کرد: اجرای این محدودیت از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود و تردد و توقف هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع خواهد بود.

اجتماع بزرگ‌ سربازان دهه هشتادی‌ها و نودی‌های کرج برای همخوانی سرود «سلام فرمانده» با حضور «ابوذر روحی» و همچنین سرود «عزیزم حسین(ع)» با حضور «عبدالرضا هلالی» مداح کشوری ساعت ۱۸ امروز، ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha