مسلمانان در برابر توهین‌کنندگان به ساحت پیامبر(ص) و ائمه اطهار ساکت نخواهند نشست
کد خبر: 4063237
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

مسلمانان در برابر توهین‌کنندگان به ساحت پیامبر(ص) و ائمه اطهار ساکت نخواهند نشست

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه تولیدکنندگان این فیلم و اهانت‌کنندگان به پیامبر اکرم(ص)، می‌خواهند غیرت و همت مسلمانان را امتحان کنند، گفت: ما مسلمانان هیچگاه در برابر دشمنان اسلام و مسلمین ساکت نخواهیم نشست و تا آخرین نفس از اسلام و رسول‌الله دفاع می‌کنیم.

ماموستا معروف خالدی امام جمعه موقت سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 20 خردادماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به ساخت فیلم عنکبوت مقدس و توهین به مقدسات مسلمانان در این فیلم اظهار کرد: اهانت به ائمه و رسول خدا(ص) هدف غایی ساخت این فیلم بوده است اما دشمنان بدانند با این کارها هیچگاه از ارزش‌های پیامبر(ص) و بزرگی اسلام کاسته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان این فیلم و اهانت‌کنندگان به پیامبر اکرم(ص)، می‌خواهند غیرت و همت مسلمانان را امتحان کنند، افزود: ما مسلمانان هیچگاه در برابر دشمنان اسلام و مسلمین ساکت نخواهیم نشست و تا آخرین نفس از اسلام و رسول‌الله دفاع می‌کنیم.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: بدخواهان اسلام بدانند که با ساخت یک فیلم هیچگاه نمی‌توانند اسم و جایگاه رسول خدا را بی‌ارزش کنند، چراکه خداوند نام محمد(ص) را چنان بزرگ کرده که هیچ انسانی قادر به تحقیر آن شخصیت عظیم نخواهد بود.

وی افزود: تا زمانی که مسلمانان روی کره خاکی باقی بمانند، با تمام وجودشان از نام اسلام و پیغمبر نور و رحمت دفاع و جانشان را در این راه تقدیم خواهند کرد.

ماموستا خالدی با اشاره به اینکه خداوند متعال در آیه ۳۲ سوره محمد می فرماید: «إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا وَصَدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ وَشَاقُّوا الرَّسُولَ مِنْ بَعْدِ مَا تَبَيَّنَ لَهُمُ الْهُدَىٰ لَنْ يَضُرُّوا اللَّهَ شَيْئًا وَسَيُحْبِطُ أَعْمَالَهُمْ؛ مسلماً آنان که کفر ورزیدند و [مردم را] از راه خدا باز داشتند و پس از آنکه هدایت برای آنان روشن شد با پیامبر به شدت دشمنی نمودند، هرگز هیچ زیانی به خدا نمی رسانند و خدا به زودی اعمالشان را تباه و بی اثر می کند»، یادآور شد: خداوند در این آیه به دشمنان دین در صدر اسلام و بدخواهان امروز آن، هشدار داده که اگر می‌خواهند در برابر آخرین فرستاده پروردگار بایستید یا جبهه اسلام را شکست دهند، هیچگاه موفق به این کار نخواهند شد.

انتهای پیام
captcha