تقویت برنامه‌های مهدوی برای کودکان و نوجوانان
کد خبر: 4064174
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

تقویت برنامه‌های مهدوی برای کودکان و نوجوانان

دیدار مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خوزستان با مدير کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدار کرد با موضوع تقویت برنامه‌های مهدوی برای کودکان و نوجوانان انجام شد.

تقویت برنامه‌های مهدوی برای کودکان و نوجوانانبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان، مدير بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) خوزستان با هدف تقویت همکاری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای ترویج فرهنگ مهدوی، با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دیدار کرد.
 
سید احمد پورفرجی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) در این دیدار که روز گذشته 23 خرداد انجام شد، گفت: کودک و نوجوان بايد بداند که در عصر انتظار چه نقشی و اهمیتی دارد. استفاده از ظرفیت‌های شعر، سرود و نماهنگ‌های مهدوی در انتقال و ترویج فرهنگ مهدویت بسیار  حائز اهمیت است. 
 
همچنین وحید کیانی، مدیر پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: کانون در راستای ترویج مهر و محبت امام زمان(ع) در دل کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی اجرا و از ظرفیت‌هایی نظیر انتشار کتاب، شعر خوانی، تولیدات سینمایی، و نماهنگ استفاده کرده است. 
 
وی با بیان اینکه کانون از تمامی ظرفیت‌ها در راستای ترویج فرهنگ مهدوی استفاده خواهد کرد، گفت: اجرای نمایش، گروه سرود، برگزاری جشنواره مسابقات مهدوی، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، کاردستی و نمایش عروسکی با موضوع امام زمان(عج) برای نونهالان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha