امیدآفرینی بزرگ‌ترین معروف در جامعه است
کد خبر: 4064797
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

امیدآفرینی بزرگ‌ترین معروف در جامعه است

امام‌جمعه شاهرود خواستار توجیه کردن مردم از سوی مسئولان در اجرای طرح یارانه‌ها و جراحی اقتصادی شد و گفت: بزرگ‌ترین معروف امیدآفرینی در جامعه است.

امیدآفرینی بزرگ‌ترین معروف در جامعه است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام‌جمعه شاهرود، 26 خرداد در نشست ستاد حجاب و عفاف و امر به معروف این شهر با بیان اینکه امروز معروف مهم توجیه طرح مردمی‌سازی و عادلانه‌کردن یارانه‌هاست، گفت: باید نواقص طرح و ضرورت‌هایی که باید رعایت می‌شده بیان و امیدآفرینی نسبت به عملکرد نظام بیشتر از قبل بیان شود.

وی ادامه داد: کشور علی‌رغم تمام تحریم‌ها کشتی نفت‌کش اقیانوس پیما را با استانداردهای بالایی ساخته که نشان می‌دهد توان خوبی در کشورمان وجود دارد.

حجت‌الاسلام امینی با تأکید بر اینکه تضادهایی است که این‌ها هم باید مورد توجه باشد و در این ناهنجاری‌ها، حس ناامیدی تولید نکنیم و باید مراقب باشیم ناامیدی به مردم تزریق نشود اظهار کرد: عفاف و حجاب و ناهنجاری‌ها در ذیل این طرح مهم می‌شود و اگر ناامیدی نسبت به اصل نظام باشد این‌ها حاشیه این و همه موظف هستیم معروف بالاتر را که بیان نقاط قوت فراوان نظام است را بیان کرد.

امینی با بیان اینکه خانواده شهدا خیلی نسبت به کشف حجاب غصه می‌خورند و این موضوع اشکال دارد، متذکر شد: هفته عفاف و حجاب و دهه امامت فرصت مغتنمی است و بهترین زمان برای تبیین عفاف و حجاب و آثار خوب و آثار سو آن در جامعه است.

به گفته امام‌جمعه شاهرود همه نهادها باید در تبیین عفاف و حجاب و آثار نیکی که برای جامعه سالم به جا می‌گذارد تلاش کنند.

انتهای پیام
captcha